تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 1

ارائه خدمات متنوع و کامل توسط صرافی آنلاین ارز دیجیتال مهران بیت

مهران بیت این اختیار را به کاربران خود داده است تا آنها در خصوص ارز دیجیتال نیاز به احراز هویت نداشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارز دیجیتال شان را بفروشند و هزینه آن به ریال پرداخت شود.

صرافی آنلاین ارز های دیجیتال در واقع به محلی گفته می‌شود که شما می‌توانید در آن به خرید و فروش ارز های دیجیتال و تبادل بپردازید؛ کاربران پس از اینکه عضویت خود را در سایت صرافی انجام دادند و احراز هویت را به درستی طی کردند می‌توانند با استفاده از ریال ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین و غیره را خریداری نمایند و آنها را به هر کیف پولی که می‌خواهند منتقل کنند و البته این امکان وجود دارد که ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین را بفروشند و آنها را به ریال دریافت کنند.

در صرافی مهران بیت این امکان برای کاربران مهیا شده است تا آنها بتوانند مبالغی را که از فروش ارز دیجیتال به دست می‌آورند به صورت آنی دریافت نماید و تسویه حساب آنی با استفاده از شماره حساب بانک آینده برای کاربرانی که در صرافی مهران بیت نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام می‌کنند مهیا می باشد.

در ادامه این مطلب شما بیشتر با این صرافی آشنا خواهید شد؛ در این صرافی علاوه بر اینکه شرایط خوبی در خصوص فروش ارزهای دیجیتال انجام می شود بلکه خدمات دیگری نظیر پرداخت آنلاین پی پال، ویزا کارت، مستر کارت و غیره نیز وجود داشته است. بدین منظور شما باید وارد وبسایت مهران بیت به نشانه‌ اینترنتی  https://mehranbit.com شوید و اطلاعات حساب کاربریتان را انجام بدهید و ثبت نام کنید و پس از آن می توانید از کلیه خدمات ارائه شده توسط صرافی مهران بیت استفاده نمایید البته نیازی به ثبت نام برای رویت قیمت های لحظه ای و به روز ارزهای دیجیتال ندارید.

 

روش استفاده از وب سایت صرافی مهران بیت

اگر شما بخواهید از اینترنت و به صورت آنلاین برای خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید کافی است پیش از هر چیزی در وب سایت صرافی مهران بیت به نشانی ذکر شده ثبت نام خودتون را انجام بدهید و پس از آن به معاملات ارز دیجیتال بپردازید. در زمان ثبت نام به شما یک یوزر نیم و پسورد اختصاص داده می‌شود که به واسطه آن وارد وبسایت می‌شوید و از خدمات متنوع و امکانات وب سایت صرافی مهران بیت می توانید استفاده کنید.

داشبورد معاملاتی که در مهران بیت وجود دارد بسیار ساده و روان بوده و به سادگی در این محیط خرید و فروش ارز دیجیتال انجام می شود. برای کاربرانی که تازه وارد هستند و می خواهند به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند مقالاتی آماده شده که وجود این مقالات می‌تواند به افزایش آگاهی اطلاعات کاربران اضافه کند و در این مقاله ها ارزهای دیجیتال و انواع متفاوت آن از تمامی ابعاد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته می شود.

قسمت دیگری تحت عنوان اخبار در وب سایت مهران بیت وجود دارد که در این قسمت جدیدترین خبرهای مربوط به انواع ارز دیجیتال و رخدادهای مربوط با آن نمایش داده می شود و در بخش ارزنامه نیز شما اطلاعات کاملی از انواع ارز دیجیتال رمزنگاری شده در اختیار خواهید داشت و برای تمامی افراد قطعا این اطلاعات بسیار ارزشمند هستند.

تمامی تلاش صرافی مهران بیت بر این بوده تا دغدغه کاربران را در خصوص امن بودن صرافی لحاظ نماید و رفاه حال کاربران را در اولویت قرار میدهد به همین جهت علاوه بر اینکه شما می توانید از وب سایت صرافی مهران بیت استفاده کنید بلکه اپلیکیشن اندرویدی آن نیز برای شما در نظر گرفته شده است که به منظور دانلود اپلیکیشن اندرویدی می توانید به صورت مستقیم به وب سایت صرافی مراجعه نمایید و این اپلیکیشن کاربردی را بر روی دستگاه اندرویدیتان نصب کنید.

صرافی مهران بیت توانسته است دغدغه بزرگ کاربران ایرانی را درخصوص برقراری محیط امن مهیا نماید به همین جهت طی مدت فعالیت خود سابقه درخشانی از خود به جای گذاشته و رضایت مشتریان عزیز را به دست آورده است.

چه خصوصیت های سبب شده تا صرافی مهران بیت متمایز باشد؟

صرافی ارز دیجیتال مهران بیت تنها یک صرافی معمولی نیست بلکه بستری می باشد که شما می توانید در آن به آموزش برای سرمایه گذاری های حرفه‌ای بپردازید و جدیدترین ابزارها را در اختیار داشته باشید و به شکل موثری نیازتان را در خصوص سرمایه‌گذاری و حفظ قدرت خرید محفوظ نگه دارید.

در صرافی مهران بیت افراد می‌توانند بدون وجود ابزارهای پیچیده بلکه با وجود ابزارهای متنوع برای رفع نیازهایش پاسخ مناسبی را ایجاد کند و با دارا بودن امکانات گسترده که در اختیار کاربران قرار می دهد موجب می‌شود تا آنها برای رسیدن به موفقیت بهتر و بیشتر تلاش کنند. در این صرافی به شما با ویژگی های متعددی روبرو هستید که می‌توانیم به خرید و فروش ارز دیجیتال با تسویه آنی، پشیبانی ۲۴ ساعته و رایگان، ارائه تحلیل های حرفه ای و مقالات گسترده، متنوع ترین بازار ارز دیجیتال در ایران، ابزار های حرفه ای معامله گری، ارائه عمق بازار حرفه ای و اخبار های به روز در زمینه ارز دیجیتال، نرخ تبادل عالی، پرداخت آسان و امن، ارز دیجیتال بدون نیاز به احراز هویت و غیره اشاره کنیم.

مهران بیت این اختیار را به کاربران خود داده است تا آنها در خصوص ارز دیجیتال نیاز به احراز هویت نداشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارز دیجیتال شان را بفروشند و هزینه آن به ریال پرداخت شود.

در صرافی مهران بیت افراد می‌توانند بهترین نرخ تبادل را برای خرید ارزهای دیجیتال در اختیار داشته باشد و کارمزد خرید نیز با کم ترین میزان کارمزد در نظر گرفته می شود و در هر لحظه و در هر زمان در این صرافی فعالیت‌ها در جریان است و خرید و فروش به صورت ۲۴ ساعته با درگاه امن برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است. اگر در زمان معاملات با مشکلی یا سوال روبرو شده اید کافیست با پشتیبانی ۲۴ ساعته تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل شما برطرف شود و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اعتماد به هر صرافی بدون شناخت و ارزیابی می تواند سبب شود که شما مورد کلاهبرداری قرار بگیرید و دچار ضررهای مالی شود پس شناخت یک صرافی معتبر و با سابقه درخشان میتواند مسیر موفقیت شما در خصوص خرید و فروش ارزهای دیجیتال را روشن تر نماید.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار