تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

معرفی بهترین رستوران های باکو

رستوران فیروزه در میدان چشمه واقع شده است. یکی از اولین مکان هایی که گردشگران معمولاً از آن دیدن می کنند ، میدان فواره است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )آذربایجان یکی از کشورهای ساحلی دریای خزر است که به دلیل جاذبه های گردشگری و مجاورت نزدیک، مقصد محبوب ما ایرانیان است. غذاهای آذربایجانی بسیار خوشمزه است و تأثیر غذاهای ایرانی ، ترکی و مدیترانه ای در غذاهای آذربایجانی دیده می شود. باکو ، پایتخت زیبای آذربایجان ، شهری مدرن با فرهنگ و تاریخ غنی است و بیشتر گردشگران به این کشورسفر می کنند. امروز می خواهیم بهترین رستوران های باکو را به شما معرفی کنیم که انواع غذاهای سنتی آذری ، روسی ، اروپای شرقی و بین المللی را به مسافران ارائه می دهد. اگر قصد سفر به باکو را دارید ، پیشنهاد می کنیم بهترین رستوران های باکو را انتخاب کنید که در زیر به شما معرفی می کنیم

 

رستوران آرت گاردن

اگر می خواهید غذاهای خوشمزه آذربایجانی را در یکی از رستوران های سنتی باکو بخورید قطعا آرت گاردن با فضای سنتی و قدیمی خود یکی از بهترین انتخاب هاست. این رستوران با دکوراسیون جالب و سنتی در کاروانسرای متعلق به قرن سیزدهم در قلب شهر باکو و ایجی واقع شده است. به گزارش سفر باتو با انتخاب این رستوران ، علاوه بر چشیدن بهترین غذاهای آذربایجانی مانند دلمه ، کباب قفقازی ، لوانگی ، پلو ، گوشت بره و … ، گویی به قلب تاریخ سفر می کنید. بدون شک تجربه گوش دادن به موسیقی محلی و جاز به هنگام شب در رستوران آرت گاردن باکو یا همان باغ هنر با فضای سنتی و به سبک قدیمی بی نظیر خواهد بود.

رستوران فیروزه

رستوران فیروزه در میدان چشمه واقع شده است. یکی از اولین مکان هایی که گردشگران معمولاً از آن دیدن می کنند ، میدان فواره است. این رستوران را نمی توان در میان غذاخوری های ارزان قیمت قرار داد ، اما غذای این رستوران با توجه به قیمت آن بسیار مناسب است. در واقع ، شما می توانید در این رستوران به اندازه دلخواه خود غذا صرف کنید ، اما در منوی رستوران فیروزه نیز می توانید غذا با قیمت مناسب پیدا کنید. به عنوان مثال ، سادج یکی از غذاهایی است که در قابلمه بزرگی پخته می شود. این غذا شامل گوشت و سبزیجات کبابی است و می تواند برای چندین نفر سرو شود.

 

خانه استیک پاول

اگر طرفدار گوشت و به خصوص استیک هستید ، قطعاً باید به سراغ استیک پاول بروید. استیک های زیادی برای فروش در باکو وجود دارد ، اما بسیاری معتقدند که این رستوران بهترین و خوشمزه ترین استیک های باکو را درست می کند و یکی از بهترین رستوران های باکو محسوب می شود. خانه استیک در سال ۲۰۰۳ ، در چند متری شهر قدیم ، منطقه ای توریستی در باکو افتتاح شد. گرچه شهرت اصلی این رستوران به دلیل استیک آن است اما در این رستوران علاوه بر استیک می توانید انواع برگر و کباب را نیز سفارش دهید و از طعم خوشمزه آن ها لذت ببرید. این رستوران بعد از ظهر باز است و می توانید برای شام به آنجا بروید. برای غذا خوردن می توانید داخل رستوران بنشینید یا بیرون از رستوران غذا بخورید. وقتی هوا خوب و دلپذیر است ، بیرون غذا خوردن در این رستوران فضای بسیار خاص و جالبی دارد که باید حس کنید

 

رستوران سماق باکو

اگر به غذاهای آذربایجانی علاقه دارید ، رستوران سماق را از دست ندهید ، این رستوران با کاملترین منوهای محلی و سنتی از شهرهای مختلف آذربایجان در بین گردشگران محبوب شده است و همچنان در لیست بهترین رستوران های باکو قرار دارد.

رستوران موگام کلاب

شما می توانید یک تجربه بی نظیر را در رستوران موگام کلاب تجربه کنید. عکاسان بناهای تاریخی ، خوانندگان سنتی و محلی و هنرمندان مختلف در یکی از بهترین رستوران های باکو گرد هم می آیند و همیشه فضای پرشوری در این رستوران وجود دارد. در رستوران موگام کلاب می توانید با فرهنگ و آداب و رسوم سنتی مردم باکو آشنا شوید و انواع غذاهای سنتی آذری و ترکی را انتخاب کنید. جالب است بدانید که نام رستوران از سبک موگام یا موغام اقتباس شده است که در واقع نام سبک سنتی و باستانی آواز آذربایجانی است.

 

رستوران زاکورا

اگر به غذاهای مختلف ژاپنی علاقه دارید ، آفر تور باکو  قطعاً رستوران زاکورا یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.  فضای داخلی رستوران بسیار لوکس و ظریف است و به طرز ماهرانه ای حس و حالی ژاپنی را به فضا می بخشد. سوشی در این رستوران ممکن است کمی گران به نظر برسد ، اما مطمئن باشید در هیچ جای دیگر نمی توانید از طعم آن لذت ببرید، آشپزخانه رستوران زاکورا باز است و میهمانان می توانند تمام مراحل سرو غذا را از نزدیک مشاهده کنند. رول نروژی ، رنگین کمان رول ، تمپورا و انواع رشته فرنگی و نودل از جمله غذاهایی است که می توان در این رستوران میل کرد.

رستوران اسکای گریل باکو

برای ورود به این رستوران ابتدا باید به هتل ۵ ستاره هیلتون باکو بروید. رستوران اسکای گریل در طبقه پنجم این هتل قرار دارد و باسلیقه خاص و زیبایی تزئین شده است. وعده های ارائه شده توسط این رستوران شامل صبحانه ، ناهار و شام است. همچنین نیمی از غذاهای این رستوران استیک است و  نیمی دیگر غذاهای دریایی

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار