تاریخ انتشار :

نشر کتابستان معرفت

انتشار کتاب نهج البلاغه فارسی با نثر روان و امروزی

کتاب نهج‌البلاغه فارسی توسط انتشارات کتابستان معرفت چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) کتاب نهج البلاغه فارسی به همراه بازنگری و ویرایش حجت الاسلام  مهدی انصاری قمی توسط انتشارات کتابستان معرفت چاپ شد.

این اثر ارزشمند که اول‌بار با قلم دانشمند فقید استاد محمدعلی انصاری به رشته تحریر درآمده است از جمله آثار ارزشمند فارسی عصر حاضر است که مورد تایید علمای بزرگی چون آیات عظام آقا سید محسن طباطبایی حکیم، آقا سید محمد حجت، آقا سید هبه الدین شهرستانی، آقا سید محمدتقی خوانساری، آقا سید ابوالقاسم موسوی خوئی و حاج شیخ آقابزرگ تهرانی قرار گرفته است.

این نهج البلاغه فارسی دارای نثری روان و دلکش است که در مقایسه با سایر نهج البلاغه های موجود پخته‌تر بوده و در آن جانب امانت به حد اعلاء رعایت گردیده است.

نویسنده در این اثر فاخر در خلال مطالب ارزشمند آن به درج حکایات، قضایا و شروح موجود پرداخته است و شارح محترم با قلم توانمند خود زبان کتاب را به فارسی امروزی نزدیک تر نموده و معارف این کتاب مقدس را قابل فهم تر کرده است.

این کتاب ارزشمند با ۵۳۸ صفحه در قطع رقعی با جلد طلاکوب به قیمت ۹۹ هزار تومان در دسترس مخاطبان نشر کتابستان معرفت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار