تاریخ انتشار :

خیریه بنیاد ملی زکات انگلیس

کمک ۱۰۰هزار پوندی خیریه اسلامی به مسلمانان نیازمند انگلیسی

خیریه بنیاد ملی زکات انگلیس در طی دوران شیوع کرونا، ۱۰۰ هزار پوند به مسلمانان زیان‌دیده ناشی از همه‌گیری این بیماری کمک مالی کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از تلگراف اند آرگوس، بنیاد ملی زکات (National Zakat Foundation) انگلیس بیش از ۱۰۰ هزار پوند برای حمایت از مردم مسلمان بردفورد در طی شیوع ویروس کرونا کمک کرده است.

این موسسه خیریه اسلامی اعلام کرد طی سال گذشته ۱۰۱ هزار و ۵۲۲ پوند بین ۵۰۷ نفر از مسلمانان در این منطقه و اطراف آن توزیع کرده است. این مبلغ از سوی مسلمانان به عنوان بخشی از اهدای زکات تأمین شده است.

بنیاد ملی زکات این پول را جمع‌آوری و در داخل انگلیس توزیع می‌کند.

شیوع بیماری همه‌گیر کرونا به شدت به مردم و خانواده‌ها ضربه زده است، به طوری که این خیریه بیش از ۱۹ هزار درخواست برای کمک‌های مختلف در طول سال گذشته دریافت کرده که عمدتا مربوط به مشکلات مالی و مسکن است.

محبوب حسین، رئیس ارتباطات بازاریابی در این موسسه خیریه، گفت: اکنون زکات یک راه نجات برای مسلمانان انگلستان است در حالی که بسیاری از مردم برای به دست آوردن حمایت مالی مناسب در جاهای دیگر تلاش می‌کنند.

وی افزود: سخاوت مسلمانان در ۱۲ ماه گذشته بیش از انتظارات ما بوده است و باور نکردنی است که ببینید زکات چگونه زندگی‌ها را دگرگون و در شرایط مالی افراد تغییر ایجاد می‌کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار