تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

بهترین قیمت تور مشهد از شهر های مختلف را از کجا رزرو کنیم؟

یکی از مسائل بسیار مهم در قیمت تور، مبدا سفر است. قیمت‌ها برای سفرهای زمینی و هوایی در تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تبریز متفاوت هستند. هر چه مسافت بین دو شهر مبدا و مقصد بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

مشهد مقدس یکی از شهرهایی است که در کشور ما از شهرهای زیادی مسافر دارد. ظرفیت بسیار زیاد مشهد از هر نظر باعث شده تا شرکت‌های مسافرتی زیادی تورهای گردشگری برای آن درنظر بگیرند. تورهای مسافرتی سه تا یک هفته‌ای از رایج‌ترین این‌ها هستند که پیشنهاد می‌شود با همراهی ما بیش از پیش با آن‌ها آشنا شوید. تور مشهد از تبریز اصفهان یا هر شهر دیگری برگزار می‌شود؛ اما درصورتی‌که اطلاعاتی از آن‌ها نداشته باشید، با مشکل مواجه خواهید شد.

برای کسانی که هنوز آشنایی با واژه تور ندارند، باید بگویم که به مسافرت‌های سازماندهی شده‌ای که با نظارت یک شرکت مسافرتی انجام می‌شود، تور می‌گویند. بسته به توری که رزرو می‌کنید، خدمات آن متفاوت خواهد بود؛ اما شکل مرسوم آن استفاده از امکاناتی است که از طرف شرکت برگزار کننده تور دراختیار مسافران قرار می‌گیرد.

تور مشهد همیشه جزو پر طرفدارترین تورها در شرکت‌های مسافرتی بوده است. همین مساله باعث شده تا خدمات بسیار زیادی برای آن درنظر گرفته شود. از رزرو هتل‌های شیک گرفته تا قراردادن انواع تشریفات سفر در تورهای لوکس که البته قیمت بسیار زیادی دارند.

پیشنهاد می‌کنم با حضور در سایت علی بابا که یکی از مراجع خرید تور و بلیط سفر در کشور است، با این تورها و خدماتی که دارند بیش از پیش آشنا شوید. شرکت علی بابا به‌عنوان یکی از اولین استارتاپ‌های فعال در حوزه گردشگری مفتخر است که به مسافران انواع خدمات مربوط به گردشگری از بلیط تا تور و اطلاعات سفر را  ارائه دهد.

بااین‌حال شما باید بدانید که تورها چه ویژگی‌هایی دارند. با ما همراه باشید تا با تور و هر چیزی که برای آن نیاز است آشنا شوید.

 

تورهای گردشگری از نظر قیمت

شاید کلی‌ترین چیزی که می‌تواند همه عوامل یک تور را مشخص کند، قیمت آن باشد. خدمات، شرایط، وسیله نقلیه سفر، هتل، امکانات تور و… همه جزو عواملی هستند که درصورت ارزان بودن تور دراختیار مسافران قرار نمی‌گیرند؛ جز موارد خاصی که در همین مطلب بررسی می‌شود.

تورهای علی بابا با چند نام و چند سطح دردسترس مسافران است که در سایت با عناوین خرید تور مسافرتی با نام‌های تور ارزان قیمت، تور لحظه آخری و تور گران قیمت ثبت شده‌اند. این نام‌گذاری به‌دلیل شرایطی است که این تورها دارند.

 

تور لحظه آخری

تور لحظه آخری برای آن‌هایی است که پول نقد و آماده برای سفر دارند. آن‌هایی که می‌خواهند به‌راحتی راهی سفر شوند؛ اما از پرداخت هزینه زیاد بیزار هستند، می‌توانند با جست‌وجوی تورهای لحظه آخری در سایت علی بابا همین الان مسافر مشهد شوند. خیلی از مواقع همه ظرفیت تور به هر دلیل پر نمی‌شود و شرکت مسافرتی برای این‌که ضرر نکند، آن را با قیمت کم‌تر می‌فروشد. پس اگر دنبال تور خوب و ارزان هستید، تور لحظه آخری بخرید.

 

تور ارزان یا لوکس

هر دو این نام مشخص می‌کند که شما با چه مجموعه‌ای رو‌به‌رو هستید. تور لوکس از آن دسته سفرهای خاص را برای شما رقم می‌زند که هر چیز خواستید در آن وجود دارد؛ اما تور ارزان نه. تور ارزان هتل‌های دو یا یک ستاره و تور لوکس هتل‌های پنج ستاره را برای سکونت درنظر می‌گیرد. شرایط این دو تور تقریبا مشخص است و بیشتر بستگی به انتخاب و موقعیت خودتان دارد.

 

تاثیر مبدا سفر در قیمت تور

یکی از مسائل بسیار مهم در قیمت تور، مبدا سفر است. قیمت‌ها برای سفرهای زمینی و هوایی در تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تبریز متفاوت هستند. هر چه مسافت بین دو شهر مبدا و مقصد بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.

سفر با تور مشهد از اصفهان یا سفر با تور مشهد از شیراز برای علی بابا فرقی نمی‌کند او که از هر نظر دست مسافران عزیز را باز گذاشته است، انتخاب دیگری برای شما نمی‌گذارد جز سفر خوب و دوست داشتنی.

ویژگی‌های علی بابا برای خرید تور

شاید برای آن‌ها که فقط از علی بابا بلیط و تور و هتل رزرو می‌کنند، مهم نباشد؛ اما علی بابا دو ویژگی بسیار مهم دارد که محدودیت‌های پیش‌روی هر مسافری را کاهش می‌دهد. مساله اول شرایط و بستر خرید است. همیشه پیش آمده که برای خرید وسیله‌ای به‌صورت اینترنتی با شرایط سایت راحت نباشیم یا درحال خرید گیج شویم و استفاده از آن برایمان راحت نباشد. سایت علی بابا این ویژگی را ندارد و خوشبختانه با ۹۰ درصد رضایت کاربران مواجه بوده است.

ویژگی دیگر آن قیمت‌هایی است که برای محصولات خود در نظر می‌گیرد. علی بابایی‌ها همیشه به این مساله افتخار می‌کردند که با قیمت تور، بلیط، هتل و… کمکی به قشر ضعیف جامعه می‌کنند؛ زیرا قیمت‌های آن‌ها کم‌ترین نرخ بازار است. ضمانت این مساله از طرف سایت و شرکت علی بابا تامین می‌شود و یکی از شعار‌های آن‌ها همین مساله یعنی ارزان‌ترین سفر ممکن با علی بابا است.

حتی اگر تور مشهد از شهرهای خارج ایران را هم بخرید، علی بابا کم‌ترین قیمت را برای شما درنظر می‌گیرد؛ چه برسد به تور مشهد از شیراز یا تور مشهد از اصفهان یا تور مشهد از تبریز.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار