تاریخ انتشار :

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان

برگزاری نمایشگاه مجازی عکس سفره‌های افطار در یونان

۳۲ اثر منتخب از برگزیدگان شش دوره مسابقه عکس سفره‌های افطاری در نمایشگاه عکس سفره‌های افطار از سوی رایزنی فرهنگی ایران در یونان به نمایش گذاشته شد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) نمایشگاه عکس سفره‌های افطار حاوی ۳۲ اثر منتخب از برگزیدگان شش دوره مسابقه عکس سفره‌های افطاری با مشارکت دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره‌های ایرانی اسلامی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان به صورت مجازی برگزار شد.

این نمایشگاه که تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد بر روی سایت و صفحات مجازی رایزنی فرهنگی کشورمان در یونان به آدرس اینترنتی www.iranculture.gr/ramazani در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

تصاویر منتخب این نمایشگاه مشتمل بر ۳۲ عکس متعلق به ۳۰ عکاس از نقاط مختلف کشور است که عمده این تصاویر با رویکردی که مناسب مخاطب خارجی باشد و بتواند زیبایی‌های فضای معنوی سفره‌های افطار و علاقه خانواده‌ها و مؤمنان ایرانی را به نمایش درآورد، انتخاب شد.

لازم به ذکر است که داوری این آثار که از بین صدها اثر ارسال شده در طول شش دوره مسابقه عکس سفره‌های افطاری انجام شده بر عهده اساتیدی چون محمد ستاری، محمدمهدی رحیمیان، محسن راستانی، محمود عبدالحسینی، ساعد نیک‌ذات، فرهاد سلیمانی، رسول اولیاءزاده، فرامرز عامل بردبار، حسین فاطمی و منصوره معتمدی بوده است.

هنرمندانی که آثارشان در این رویداد فرهنگی به نمایش در آمده است به ترتیب حروف الفبا عبارت اند از احمد آقاسیانی، میثم امانی، مهتاب بحریانی، محمد توکلی، حسین جاودانی، مهدی حاجیوند، صادق حسینی، مرضیه حیدرزاده اقدم، میثم دهقانی، فرامرز عامل بردبار، محمد عباس نژاد فرد، مهدی عباسی، مهدی عقیقی، امیر عنایتی، معصومه فریبرزی، محمد قدرتی وایقان، مرجان طائی، فاطمه قلویسی، احمدرضا کریمی، احسان کمالی، داوود کهن ترابی، مهران مافی بردبار، حمزه محمدحسینی، حسین مسلمی نائینی که در این میان میثم امانی، مهدی حاجیوند و داوود کهن ترابی هر کدام با ۳ اثر، محمد توکلی با ۲ اثر و سایر هنرمندان با یک اثر در این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار