تاریخ انتشار :

شهر همیلتون کانادا

توزیع وعده های افطاری به صورت سیار توسط سازمان جوانان مسلمان بین مردم

جوانان مسلمان شهر همیلتون کانادا در ماه رمضان وعده های افطاری را به صورت سیار میان مسلمانان و غیر مسلمانان توزیع می کنند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) با توجه به تعطیلی مساجد برای جلوگیری از شیوع کرونا، جوانان مسلمان شهر همیلتون کانادا وعده های افطاری را به صورت سیار به مردم توزیع می کنند.

 

شهاب کعب، رئیس سازمان جوانان مسلمان « Seeds of Leadership » گفت: از نخستین جمعه ماه رمضان فعالیت ما به صورت سیار آغاز شده است و این اقدام هر جمعه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: این اقدام با کمک جوانانی که رهبران آینده ساز هستند، انجام می شود و آنان وعده های افطاری را میان مردم توزیع می کنند.

از سویی دیگر، یاسمین زغلول، هماهنگ کننده این سازمان گفت: هر جمعه ۵۰۰ وعده افطاری توزیع می شود و برنامه ریزی شده است تا در ماه رمضان دو هزار وعده افطاری توزیع شود.

وی افزود: وعده های افطاری میان مسلمانان و غیر مسلمانان توزیع می شود و هدف ماه ایجاد فضای معنوی میان مسلمانان و جامعه کانادا در ماه رمضان است.جوانان کانادا همچنین سخنرانی، تلاوت، دعا و اذکار ماه رمضان را به صورت مستقیم از شبکه های اجتماعی پخش می کنند و برای کودکان نیز بازی های الکترونیکی مناسب و اطلاعات دینی می گذارند.
منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار