تاریخ انتشار :

منچستر انگلیس

روزه‌داری پلیس غیرمسلمان انگلیسی، برای حمایت از همکار مسلمان روزه‌دار خود در ماه رمضان

یک پلیس غیرمسلمان در منچستر انگلیس برای حمایت از همکار مسلمان خود، در طول ماه رمضان روزه می‌گیرد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از گلوبال ویلیج اسپیس،در یک همبستگی چشمگیر، یک پلیس غیرمسلمان در جنوب منچستر انگلیس، برای حمایت از همکار مسلمان روزه‌دار خود در ماه رمضان روزه می‌گیرد.

گروهبان کوین گاموند ۳۸ ساله در ماه مبارک رمضان روزه می‌گیرد و بین طلوع و غروب چیزی نمی‌خورد و نمی‌نوشد تا از همکار مسلمان خود، قاسم حنیف ۳۴ ساله حمایت کند.

به گفته گاموند، روزه گرفتن در طول روز واقعاً دشوار است زیرا او قهوه و صبحانه را از دست می‌دهد. با این حال، عزم راسخ، وی را قادر ساخته است که در تمام ماه مبارک رمضان روزه بگیرد.

گاموند می‌گوید: دلم برای قهوه و صبحانه تنگ شده است. اغلب تا دیروقت بیدار می‌مانم و وعده غذایی دوم یا سوم را می‌خورم، زیرا اگر این کار را نکنم در طول روز احساس گرسنگی می‌کنم.

گروهبان حنیف ضمن قدردانی از رفتار مهربانانه گروهبان گاموند، از فداکاری وی برای روزه‌داری تمجید کرد. حنیف می‌گوید: او واقعاً خوب کار می‌کند. در طول یک روز کاری عادی، کاو معمولاً دوست دارد چندین فنجان نوشیدنی بخورد.

در سال‌های گذشته حنیف روزه خود را با دوستان و خانواده باز می‌کرد و همچنین هر شب به مسجد می‌رفت. امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از کرونا،  اجتماعات عمومی در ماه رمضان نمی‌تواند برگزار شود.

بازرس پاول وال رئیس آنها اعلام کرد به دو افسر خود افتخار می‌کند. او همچنین تأیید کرد که با اینکه آنها در ساعات کاری روزه می‌گیرند اما عملکرد آنها ثابت است و بازده کار هر دو افسر پلیس در دوره روزه‌داری کند نشده است.

بازرس پاول گفت: من واقعاً هر دو مأمور خود را به عنوان بهترین افراد در منچستر جنوبی توصیف می‌کنم و تعجب نمی‌کنم که آنها چنین فداکاری نسبت به یکدیگر و جامعه ما نشان می‌دهند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار