تاریخ انتشار :

تیم فوتبال آمریکایی میامی دولفینز

برنامه جالب توزیع افطاری دادن تیم فوتبال آمریکایی میامی دولفینز در ماه رمضان

میامی دولفینز، تیم فوتبال آمریکایی در ایالت فلوریدا با همکاری مرکز اسلامی میامی بزرگ که در نزدیکی باشگاه مستقر می‌باشد، در ایام ماه مبارک رمضانا به توزیع غذا به نیازمندان مشارکت داشتند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از local۱۰، تیم فوتبال آمریکایی میامی دولفینز در ایالت فلوریدای آمریکا، با مسجد محلی برای توزیع غذا به مناسبت ماه مبارک رمضان همکاری کرد.

باغ‌های میامی محل استقرار استادیوم هارد راک و تیم میامی دولفینز است، اما در فاصله چند مایلی جاده‌ی مرکز اسلامی میامی بزرگ قرار دارد. به منظور به رسمیت شناختن ماه مبارک رمضان که برای مسلمانان پراهمیت محسوب می‌شود، برنامه امداد غذایی بنیاد این تیم فوتبال و اتحادیه‌های فوتبال که توسط کلیسای باپتیست هلث ارائه شد با مسجد محلی همکاری کردند تا صدها خانواده را به احترام ماه رمضان تغذیه کنند.

جیسون جنکینز ، معاون ارشد میامی دولفینز گفت: ما معتقدیم که فوتبال می‌تواند مردم را دور هم جمع کند. با ماه رمضان ، ما می‌خواستیم با مرکز اسلامی میامی بزرگ شریک شویم و غذا تهیه کنیم و در این ماه مبارک از آن‌ها حمایت واقعی کرده باشیم.

 خالد میرزا ، رئیس مرکز اسلامی میامی بزرگ می‌گوید که ماه رمضان بیش از روزه گرفتن است و می‌افزاید: رمضان ماه خاصی است.در این راه ما وقت زیادی را صرف دعا و کمک‌رسانی به برادران و خواهران و همسایگان خود می‌کنیم.

گفتنی است در توزیع مواد غذایی مشترک توسط دو گروه، ۶۰۰ وعده غذایی از رستوران‌های محلی به خانواده‌ها و اقلیت‌ها داده شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار