تاریخ انتشار :

آرون دیوید اسنایدر

تازه مسلمان امریکایی: هر زمانی که صدای اذان را می شنیدم آرامش درونی پیدا می‌کردم

آشنایی با اسلام، آرون دیوید اسنایدر، تبعه آمریکایی را که سال‌ها به مصرف الکل اعتیاد داشت از خودکشی نجات داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از ‌ khaleejtimes،  دیوید آرون اسنایدر تبعه‌ی ۵۳ ساله آمریکایی که از زمان تغییر مذهب به هارون تغییر نام داده، اعتراف می‌کندکه سال گذشته تنها لحظاتی تا پایان یافتن زندگی خود فاصله داشته، اما یک نشانه آسمانی از سوی خداوند مانع ازخودکشی وی شد.

وی لحظه خودکشی را اینگونه توصیف می‌کند: در بالکن طبقه ۱۹ ساختمانی در یکی از کشورهای خلیج نشین ایستاده بودم و تصمیم داشتم خودم را به پایین پرتاب کنم ، اما قبل از خودکشی با صدای بلند خدا را صدا زدم و گفتم: من تسلیم تو هستم، می‌دانی که به الکل اعتیاد دارم و در ترک آن ناتوانم. سپس رو به آسمان کردم و از او پرسیدم که آیا اصلا به حرف‌های من گوش می‌دهد.

متن اصلی را اینجا ببینید

 

ناگهان در عرض چند ثانیه آسمان روشن شد و من نورهایی مشاهده کردم که شبیه به رعد و برق بود.  پس از بررسی وضعیت آب و هوا، متوجه شدم باران یا طوفانی در پیش نیست. بنابراین آن نورها را نشانه‌ای از خداوند یافتم. به باور من او می‌خواسته بدینوسیله پاسخ مرا بدهد و بگوید که می‌توانم اعتیاد به الکل را ترک کنم. از آن زمان هرگز الکل مصرف نکرده‌ام و زندگی من دچار تحول اساسی شده‌است.

هارون ادامه داد: حقیقتا نمی‌دانم چگونه به سوی اسلام هدایت شدم. اما هر زمانی که صدای اذان را می شنیدم آرامش درونی پیدا می‌کردم . روزی یک برنامه تلفن همراه یافتم که قرآن را همراه با زیرنویس انگلیسی تلاوت می‌کرد. گوش‌دادن به قرآن به من احساس رضایت معنوی می داد. قرآن بلافاصله منبع آرامش من شد و به من کمک کرد تا اعتیاد به الکل را ترک‌کنم.

در ماه فوریه ، هارون با مرکزی اسلامی تماس گرفت تا سوالاتی درباره‌ی اسلام بپرسد. او می‌گوید: پس از شنیدن پاسخ‌های سوالاتم ، اسلام را پذیرفتم. سپس خانمی که با او مکالمه می‌کردم از من پرسید که آیا برای ادای شهادتین آماده هستم یا خیر. در قلبم، می‌دانستم که زمان تغییر مذهب فرا رسیده. هنگام‌ خواندن شهادتین از فرط خوشحالی گریه می‌کردم. از آن هنگام تا امروز زندگی فوق العاده‌ای را تجربه کرده‌ام.

هارون بیشتر وقت خود در ماه مبارک رمضان را به یادگیری اسلام اختصاص داده. او می‌گوید: کاملاً روزه داری را به عنوان یک مسلمان دوست دارم. هفته اول ماه رمضان امسال، یکی از بهترین هفته های زندگی من بوده است.

هارون در پایان اظهار داشت: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقاتی را تجربه خواهم‌کرد، اما اطمینان دارم که زندگی شگفت انگیزی در انتظار من است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار