تاریخ انتشار :

ناتاشا احمد، هنرمند مسلمان انگلیسی،

تصویر سازی سنت‌های ماه رمضان در سراسر جهان توسط هنرمند مسلمان انگلیسی

شبکه ورد ردیت با همکاری یک هنرمند مسلمان توانسته نقاشی‌های هنری خلق کرده و در آن‌ها سنت‌های مختلف مسلمانان در سرتاسر جهان برای ماه مبارک رمضان را به تصویر درآورد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از asianimage، ناتاشا احمد، هنرمند مسلمان انگلیسی، در نقاشی‌های متعدد زیبایی، سنت‌های مختلف ماه مبارک رمضان را در سرتاسر جهان تصویرسازی کرده است.

ورد ردیت، یک شبکه بین‌المللی پرداخت مجازی، با همکاری این هنرمند مسلمان سنت‌های ماه رمضان را از سراسر جهان به نمایش گذاشت.

ناتاشا گفت: ماه رمضان فرصتی مفرح برای بزرگداشت سال‌ها فرهنگ اسلامی است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن بهره می‌برند و دیدن اینکه همه با ویژگی‌های مختلف سنت‌های مختلفی در این رابطه هر سال تجربه می‌کنند، بسیار خارق العاده است.

وی افزود: این آثار هنری واقعاً تنوع و تعامل ماه رمضان را به زندگی نشان می‌دهد و وقتی من تصور می‌کنم چگونه مسلمانان از همه گوشه و کنار جهان با هم هماهنگ گرد هم می‌آیند، مرا پر از غرور می‌کند، در حالی که سنت‌هایی را که ممکن است در آنها خاص باشد ، حفظ و احترام می گذارند.

سخنگوی نهاد ورد ردیت نیز در این باره گفت: ماه رمضان برای جامعه اسلامی اوقات خاصی از سال است و به همه اجازه می‌دهد در کنار خانواده و دوستان نزدیک اعمال دینی را اجرا کنند و در عین حال به آن‌ها فرصتی را می‌دهد که به نوعی همبستگی و ارتباط در خارج از کشور داشته باشند.

وی افزود: به عنوان یک سازمان جهانی ، ما همیشه ارتباط عمیقی با جامعه مسلمانان داشته است، از کارمندان ما در سازمان گرفته که روزانه با آنها کار می‌کنیم، تا مشتریانی در سراسر جهان از خدمات ما برای پرداخت سریع و بین‌المللی استفاده می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: یادگیری در مورد سنت‌های مختلف ماه رمضان که توسط مسلمانان در سراسر جهان اعمال می‌شود شگفت انگیز است. این قطعات هنری آنها را به زیبایی نشان می‌دهد ، و برای هر کسی که اسلام را می‌شناسد بسیار معنادار است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار