تاریخ انتشار :

پاکستان

برگزاری دوره های روش بیان احکام و سبک زندگی اسلامی در پاکستان

نمایندگی جامعهالمصطفی العالمیه در پاکستان، دوره های «روش بیان احکام» و «سبک زندگی اسلامی» را برگزار کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در پاکستان با همکاری مؤسسه دوره های کوتاه‌ مدت حکمت وابسته به جامعه المصطفی، دو دوره آنلاین «روش بیان احکام» و «سبک زندگی اسلامی» را برگزار کرد.

این دوره ها شامل پنج روز بود که خواهران و برادران در آن شرکت کردند. دوره روش بیان احکام مخصوص امامان جماعت و طلاب ارشد حوزه و مبلغین بود. دوره سبک زندگی اسلامی با هدف انتقال آموزه های اسلام به عموم مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود اکبری، استاد حوزه علمیه قم، مدرّس احکام و کارشناس احکام در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در مورد روش بیان کردن احکام درس هایی کاربردی ارائه داد. وی روش زیبا بیان کردن احکام اسلامی و روش های رواج دادن احکام اسلامی در جامعه را بیان کرد. همچنین وی روشهای جالبی برای توضیح احکام برای جوانان، زنان و کودکان توضیح داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر سیفی، استاد دوره سبک زندگی بود. وی طلبه پاکستانی در حوزه علمیه قم است و مطالعات گسترده ای در زمینه مهدویت دارد و در این زمینه تدریس می کند. وی سبک زندگی اسلامی را به روشی بسیار ساده توصیف و بیان کرد که چگونه می توانیم سبک زندگی اسلامی را با هدایت قرآن و سنت اتخاذ کنیم.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار