تاریخ انتشار :

شهر بوفالو

اجرای برنامه آزمایشی وعده های«غذای حلال» در مدارس دولتی شهر بوفالو ایالت نیویورک امریکا

رئیس مدارس دولتی در شهر بوفالو در ایالت نیویورک آمریکا اعلام کرد که برنامه غذای حلال در هشت مدرسه در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد و در نظر دارند طرح مذکور را به صورت آزمایشی آغاز کنند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از wkbw، مدارس دولتی در شهر بوفالو در ایالت نیویورک آمریکا، برنامه آزمایشی «غذای حلال» در هشت مدرسه را در ماه سپتامبر آغاز می‌کنند.

دکتر ویل کرستز ، رئیس مدارس دولتی بوفالو ، رئیس امور بین الملل ، برنامه ریزی و مشارکت اجتماعی، اعلام کرد که یک برنامه آزمایشی برای آوردن وعده‌های غذایی حلال به هشت مدرسه از ماه سپتامبر آغاز می شود.

این خبر در روز سه شنبه در جلسه کمیته آموزش شورای مشترک بوفالو اعلام شد. برنامه این است که طرح مذکور را در هشت مدرسه اعلام شده به اجرا بگذارند و سپس پس از بررسی هرگونه مسئله ، پیشنهاد را به همه مدارس گسترش دهند.

عطیق الرحمان، به نمایندگی از خدمات جامعه مسلمان بوفالو نام‌ ای به میچ نواکوفسکی و برایان بولمن، اعضای شورای مشترک ارسال کرد و آنها را به آوردن غذاهای حلال به مدارس دولتی بوفالو تشویق کرد.

نواکوفسکی در مصاحبه ای در ماه فوریه در این رابطه به خبرنگاران گفت: این نامه به بولمن عضو شورا و خودم خطاب شده بود زیرا ما در مناطق خود جمعیت زیادی مسلمان داریم. ما توانستیم پس از خواندن این نامه اهمیت و حیاتی بودن غذای حلال و افزودن گزینه‌های حلال به منوی غذای دانش آموزان را درک کنیم.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار