تاریخ انتشار :

ژاپن

شرکت ایرلاین ژاپنی خدمات حمل و نقل هوایی با گواهینامه حلال در این کشور راه اندازی کرد

درحالی که جمعیت مسلمانان ژاپن و گردشگران خارجی در این کشور افزایش یافته است، تقاضا برای محصولات حلال نیز در این کشور رو به افزایش گذاشته است و خدمات حمل و نقل حلال از ضروریات است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از stattimes، نیپون اکسپرس، یک شرکت خدمات لجستیک ژاپنی، خدمات حمل و نقل هوایی با گواهینامه حلال را در داخل این کشور آغاز کرده است.

این درحالی است که هم‌اکنون جمعیت مسلمانان ژاپن حدود ۲۰۰ هزار نفر تخمین زده می‌شود و انتظار می‌رود با افزایش تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی/ساکنین با تنوع فرهنگی متعدد، تقاضا برای محصولات حلال در ژاپن افزایش یابد. به گفته مسئولین این شرکت، استانداردهای صدور گواهینامه بالا برای تضمین کیفیت و کنترل بهداشت همچنین موجب افزایش علاقه به محصولات حلال در بین مصرف کنندگان با سلامتی و ایمنی شده است.

در سال ۲۰۱۴ ، نیپون اکسپرس به عنوان اولین شرکت ژاپنی موفق به دریافت گواهینامه حلال لجستیک در مالزی شد و از آن زمان در حال توسعه خدمات جهانی لجستیک حلال است. پس از اخذ اولین گواهینامه حلال برای انبارداری در ژاپن در سال ۲۰۱۶ ، این شرکت جعبه‌های رول فقط حلال را برای حمل و نقل تلفیقی محموله‌های کوچک با مقدار کمتر از یک کامیون کامل و همچنین کانتینرهای ریلی فقط حلال برای محموله‌های زیاد را معرفی کرد.

با گنجاندن روش‌های حلال لجستیک تأیید شده در خدمات حمل و نقل بار هوایی داخلی به صورت «اکسپرس سرعت بالا»، شرکت یک سرویس حمل و نقل سریع حلال ایجاد کرده است که قادر به حمل و نقل محموله‌هایی به اندازه یک جعبه مقوایی است.

با توجه به رشد محصولات حلال در ژاپن ،  نیپون اکسپرس در حال ساخت یک شبکه خدمات لجستیک حلال برای پشتیبانی از زنجیره تأمین مشتریان و تأمین امنیت و آرامش خاطر مشتریان مسلمان و دیگران است.

گفتنی است در حمل و نقل حلال برای دید بهتر، بر روی محصولات حلال هنگام بارگیری، برچسم‌های ویژه‌ای زده می‌شود. همچنین کارمندانی که مشغول به کار هستند باید آموزش‌های لازم را دیده باشند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار