تاریخ انتشار :

سندس بوعلام،دختر مراکشی

روش ابتکاری دختر مراکشی برای تغییر برداشت‌های نادرست از دین اسلام و مسلمانان

یک دختر مراکشی برای تغییر برداشت‌های غلط از اسلام و مسلمانان با بهره‌گیری از فضای مجازی از هویت فرهنگی و دینی مسلمانان دفاع می‌کند.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از یورو نیوز، سندس بوعلام، دختر ۲۸ ساله مراکشی مقیم شهر بروکسل است که روشی ابتکاری برای تغییر برداشت‌های نادرست از دین اسلام و مسلمانان به ویژه اشتباهات مرتبط با امور زنان و نقش آنان در جامعه به کار برده است.

وی شبکه اجتماعی یوتیوب را برای سخن گفتن با مخاطبان خود در زمینه مسائل مختلف از جمله ورزش، غذا، خوراکی‌ها و بهداشت انتخاب کرده است و با نشر ویدئوهایی در یوتیوب امیدوار است که بتواند هرچه بیشتر آموزه‌های کاربردی دین اسلام و قرآن کریم را به مخاطبان معرفی کند.

سندس در توئیتی در روز جهانی زن نوشت: امروز درباره برخی میوه‌هایی صحبت می‌کنم که نام آنها در قرآن ذکر شده است. چرا که خداوند ما را به پیروی از یک رژیم غذایی سالم، مفید و غنی سفارش کرده است.

وی در گفت‌وگو با یورونیوز به نکات مثبت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: من این کار را انتخاب کردم زیرا احساس می‌کنم دین اسلام در رسانه‌ها و بحث‌های عمومی بسیار سیاسی شده است.

وی افزود: واقعا می‌خواهم که مردم با مشاهده این ویدئوها به زندگی بهتر روی آورند چرا که احساس می‌کنم دین اسلام تنها راه برون‌رفت از فشارهای روزمره در زندگی ماست.

سندس بوعلام در رباط، پایتخت مراکش متولد شده است و اصرار دارد که ویدئوهای خود را با توضیحاتی به زبان انگلیسی منتشر کند زیرا تلاش می‌کند مسلمانان و غیرمسلمانان به طور یکسان و بدون توجه به دین و اعتقاداتشان در سایت یوتیوب این ویدئوها را مشاهده کنند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار