تاریخ انتشار :

آستان مقدس حسینی

انتشار کتابچه راهنمای پروژه‌های قرآنی آستان مقدس حسینی

دارالقرآن آستان مقدس حسینی(ع) همزمان با سیزدهمین سالگرد تأسیس این مرکز، از تکمیل و انتشار کتابچه تبلیغاتی خود با عنوان «راهنمای پروژه‌های قرآنی» خبر داد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از دارالقرآن آستان حسینی، محمدباقر المنصوری، عضو مرکز تبلیغات بین‌المللی دارالقرآن آستان مقدس حسینی گفت: دارالقرآن الکریم از زمان تأسیس، فعالیت‌های مختلفی از طریق انتشار یک سری نشریات مختلف اطلاع‌رسانی با توجه به ظرفیت و اهمیت برنامه‌های تعیین شده انجام داده است. امروز نیز آخرین کتابچه تبلیغاتی خود در این چارچوب را با عنوان «راهنمای پروژه‌های قرآنی» به چاپ رسانده که با نزدیک شدن به سیزدهمین سالگرد تأسیس دارالقرآن مصادف با بیست و هفتم رجب و مبعث پیامبر بزرگوار اسلام(ص) رونمایی می‌شود.

المنصوری افزود: این کتابچه شامل معرفی پروژه‌ها و برنامه‌هایی است که تحت حمایت آستان مقدس حسینی و کمک‌های آن از زمان تأسیس در سال ۱۴۲۸ هجری قمری(۲۰۰۹ میلادی) تا کنون انجام گرفته است.

وی ادامه داد: این اثر بر اساس نوع پروژه‌های آموزشی، علمی، رسانه‌ای، فرهنگی، دانشگاهی و همچنین فعالیت‌های ویژه بانوان به اضافه برنامه‌های قرآنی در مناسبت‌های خاص و فعالیت‌های شعب محلی و بین‌المللی دارالقرآن با محورهای متنوع دسته‌بندی شده است.

المنصوری اظهار کرد: این کتابچه راه ارتباطی برای اهدای نسخه‌هایی از آن به مراکز، مؤسسات و شخصیت‌های قرآنی داخل و خارج عراق است تا با فعالیت‌های ارائه شده از سوی دارالقرآن آستان مقدس حسینی طی سال‌های گذشته آشنا شوند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار