تاریخ انتشار :

پاسخ به شایعات

آیا پاپ دست خانواده روچیلدها را بوسید؟!

این مقاله کوتاه سعی دارد تا پاسخی به شایعات فضای مجازی در مورد دست بوسی پاپ باشد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،در حاشیه سفر پاپ به عراق فیلمی منتشر شد که در آن گفته میشود پاپ جدید در یک محفل مذهبی دست خانواده های ثروتمند یهودی را می بوسد.

متن شایعه+ فیلم :

? حتما شنیدید که پاپ فرانسیس رفته عراق و دیداری با آیت الله سیستانی داشته است. بسیاری از ساده اندیشان فکر کرده‌اند پاپ نماینده کلیسا و مسیحی هاست و قرار است اتفاقات خوبی بعد از #سفر پاپ به عراق پیش بیاید؛ ولی #پاپ نماینده کلیسا نیست بلکه نماینده صهیونیزم جهانی است!

? ببینید:
✡ مراسم دست بوسی پاپ فرانسیس پاپ ارشد واتیکان از سیزده خانواده ثروتمند و قدرتمند صهیونیست ( روتچیلدها، راکفلرها، مورگانها، مندسها، کارنگی ها و… )

? حالا راز آبلیسک شیطان پرستان را جلوی واتیکان فهمیدید!؟

پاسخ به شایعه:

۱- این ویدیو مربوطه به دیدار با بازماندگان هولوکاست. ربطی به راکفلر و روتچیلد و اینا ندارد.

 

۲- دست بوسی و یا پا بوسی پاپ جدید ظاهرا یک رویه از طرف ایشان است که کاری به دین افراد ندارد و در رسانه های مختلف بارها انعکاس داشته است مثل نمونه های زیر

نمونه های دیگر و دلایل آن

(تصاویر) چرا پاپ پای رهبران سودان جنوبی را بوسید؟

پاپ، پاهای‌ یک مسلمان را بوسید+عکس

 

حجت الاسلام رهایی مبلغ بین المللی در این زمینه میگوید :

ممکن است این حرکت پاپ یعنی بوسیدن دست یا پای طرف مقابل عمل به یکی از سنتهای حضرت مسیح باشد چه اینکه در حدیثی در رابطه با آن حضرت میخوانیم:

حضرت عیسی علیه السلام به حواریین گفت: «من خواهش و حاجتی دارم، اگر قول می‌دهید آن را برآورید بگویم». حواریین گفتند: «هرچه امر کنی اطاعت می‌کنیم». عیسی از جا حرکت کرد و پاهای یکایک آنها را شست. حواریین در خود احساس ناراحتی می‌کردند، ولی چون قول داده بودند خواهش عیسی را بپذیرند تسلیم شدند و عیسی پای همه را شست. همین‌که کار به انجام رسید، حواریین گفتند: «تو معلم ما هستی، شایسته این بود که ما پای تو را می‌شستیم نه تو پای ما را».

عیسی فرمود: «این کار را کردم برای اینکه به شما بفهمانم که از همه مردم سزاوارتر به اینکه خدمت مردم را به عهده بگیرد «عالم» است. این کار را کردم تا تواضع کرده باشم و شما درس تواضع را فرا گیرید و بعد از من که عهده‌دار تعلیم و ارشاد مردم می‌شوید راه و روش خود را تواضع و خدمت خلق قرار دهید. اساسا حکمت در زمینه تواضع رشد می‌کند نه در زمینه تکبر، همان گونه که گیاه در زمین نرم دشت می‌روید نه در زمین سخت کوهستان».

البته خارج از کارهای عجیب پاپ باید در نظر داشت که کاتولیکها در ترویج مسیحیت روشهای مختلفی را در پیش گرفته اند کتاب حجت الاسلام جعفر هاتف الحسینی در این زمینه پرداخت خوبی دارد.

اشتراک گذاری :


  1. حمیدرضا گفت:

    سلام و تشکر

  2. پاک گفت:

    سپاس . جالب بود

  3. ناشناس گفت:

    باورم نمیشد فکر میکردم شما میگید مسیحی ها و یهودی ها و پاپ صهیونیست هستن درود بر شما که حقیقت را میگویید

  4. مرتضی گفت:

    این پاسخ وتوجیه دست بوسی پاپ از خانواده ثروتمند یهود کمی تحمیق خواننده را به همراه دارد چرا که موارد مورد نظر وذکر شده دفعی و به شکرانه ویا عزر خواهی صورت گرفته ولی در مورد خانواده های یهودی طی مراسمی وبه صورت وظیفه ای از قبل پذیرفته شده توسط پاپ انجام شد

  5. ناشناس گفت:

    عزیزم چه تواضعی با غرق شدن تو اون همه تجملات

  6. امین گفت:

    سلام طرز نگاه کردن به قول شما بازماندگان هولوکست بسیارمتکبرانه وطلب کارانه است وعیسی علیه السلام پای حواریون راشست ودست آنهارا نبوسید
    یعنی ۱۳ خاندان وجود ندارد
    چرا ۹۰ میلیون اوانجلیست درآمریکا دنبال جنگ آرماگدون هستند؟
    چرا کسی تا کنون ویروس ایزوله شده کرونا رادراختیار نداردوچراهای دیگری که وجود یک سیستم پنهانی وشیطانی رادر جهان اثبات می کند
    بدبینی مفرط خوب نیست ولی خوش خیالی هم عاقلانه نیست

  7. جواد گفت:

    آقا این چه حرفیه … کاملا واضحه که دست خاخام صهیونیست را میبوسه .. مردم مسیحی دنیا به این حرکت اعتراض کردند
    معلومه چیکار میکنید ؟

آخرین اخبار