تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

میثم شکری ساز کیست و رمز موفقیت او چه بود؟

دکتر میثم شکری ساز در سال ۱۳۸۸، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان و همچنین هلدینگ بزرگی را تحت عنوان هلدینگ پارس پندار نهاد راه اندازی کرد. در ۱۳۹۶ دکتر میثم شکری ساز موفق به اخذ عنوان کارآفرین برتر کشور و مدیر برگزیده فناوری اطلاعات شد و این افتخار دیگری در کارنامه درخشان او بود.

شما رمز موفقیت را میدانید؟ اگر می خواهید فرد موفق و تاثیر گذاری باشید، باید ابتدا با قوانین موفقیت و شناخت افرادی که قبل از شما قدم در این مسیر گذاشته اند آشنا شوید. شناخت راه آن ها، قطعا راه های جدیدی را برای شما به سمت موفقیت می گشاید…

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا می گویند “رمز موفقیت”؟ مگر موفقیت رمز دارد؟ شاید ناخودآگاه با شنیدن این عبارت، تصور کنید که موفقیت یک گاو صندوق بزرگ است که باید برای دسترسی به آن رمزش را بدانید. در حقیقت هم همین است. موفقیت رمز دارد. رمزی که هر کسی نمی داند ولی همه در جستجوی آن هستند.

 

مردم سراسر جهان و به طور کلی تمامی موجودات زنده به دنبال رسیدن به موفقیت هر چه بیشتر در روند حیات شان هستند. موفقیت مثل مدال افتخاریست که اگر به سینه کسی سنجاق شود، تا ابد در ذهن ها می ماند و همه جا صحبت از او می شود. مسلما شما خواننده عزیزی هم که در حال خواندن این مطلب هستی، به دنبال کسب موفقیت بوده ای که با خواندن عنوان روی آن کلیک کرده ای. امروز می خواهیم برای شما راه رسیدن به موفقیت را با نگاه به زندگی فردی موفق با نام میثم شکری ساز بررسی کنیم. اگر نمی دانید میثم شکری ساز کیست و کنجکاو شده اید که رمز موفقیت او را بدانید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید…

 

میثم شکری ساز چه کسی است و داستان زندگی او چیست؟

میثم شکری ساز در حال حاضر جوانی ۳۴ ساله است که نامش در میان لیست بلند بالایی از موفقیت های گوناگون و دستاوردهای مهم می درخشد. او که متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۵ است، جزو کسانیست که کشورمان مدیون زحمات و تلاش های اوست. دکتر میثم شکری ساز در آغاز راه خود، اقدام به تاسیس نخستین مرکز آموزش مجازی در کشور کرد. او در این موسسه به آموزش عده بی شماری از جوانان در زمینه های گوناگون پرداخت. دوره های آموزشی مفید و خوبی که در موسسه آموزش مجازی پارس برگزار می شد، باعث توسعه و نشر دانش در میان جامعه شد و حتی شاغلین و افرادی که زمان اندکی برای پرداختن به بحث آموزش داشتند هم توانستند از این آموزش های مجازی بهره ببرند.

 

دکتر میثم شکری ساز در سال ۱۳۸۸، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان و همچنین هلدینگ بزرگی را تحت عنوان هلدینگ پارس پندار نهاد راه اندازی کرد. در ۱۳۹۶ دکتر میثم شکری ساز موفق به اخذ عنوان کارآفرین برتر کشور و مدیر برگزیده فناوری اطلاعات شد و این افتخار دیگری در کارنامه درخشان او بود.

 

جالب است بدانید که او در سه سال پیاپی از سال ۹۶ تا ۹۸، موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کننده از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. این کارآفرین جوان در دوران زندگی پر فراز و نشیب خود همواره باعث تحولات و پیشرفت های چشمگیری در زندگی مردم جامعه خود به خصوص جوانان شده است. گواه این موضوع اشتغال بیش از ۴۰۰ نیروی کاری جوان در هلدینگ تحت مدیریت او می باشد. دکتر میثم شکری ساز فرد توانا و تاثیر گذاریست که با رمز موفقیت خود یعنی “تلاش، تعهد، علم اندوزی و نوآوری” توانسته به درجات بالا دست یابد.

 

اگر بخواهید سوال میثم شکری ساز کیست؟ را دقیق تر پاسخ بدهیم، بد نیست که از میزان تحصیلات وی نیز بدانید. باید بگوییم که او فارغ التحصیل مقطع دکترای کارآفرینی، از دانشگاه آزاد اسلامی، کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA از دانشگاه Steinbeis Berlin آلمان، کارشناسی ارشد رشته مدیریت MBA  از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و کارشناسی مهندسی صنایع، گرایش تولید صنعتی است. این جوان شایسته و کارآفرین مطرح کشورمان، در زمینه مشاوره، بازاریابی و تربیت نیروی انسانی بسیار قدرتمند است.

 

میثم شکری ساز، نویسنده و سخنوری توانا

علاوه بر همه چیزهایی که درباره دکتر میثم شکری ساز تا به اینجای کار گفتیم، او تا کنون کتاب های بسیاری را در زمینه های مختلف تالیف، ترجمه و حتی به رشته تحریر درآورده است. از جمله کتاب های او می توان به کتاب توهم باهوشی ۱ و ۲، استوار، بازاریابی نوگرا، مذاکره با دست های خالی و … اشاره کرد. به واسطه تلاش های بی بدیل او، تندیس ها، تقدیر نامه ها و افتخارات بسیاری برایش به یادگار مانده است. مثلا یکی از افتخارات دکتر میثم شکری ساز، کسب لوح سپاس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است که برای بدست آوردن آن، باید دوندگی بسیار و تلاش های بی دریغی را ارائه کنید. شخصیت دکتر میثم شکری ساز، بسیار برجسته، علمی پژوهشی و سخت کوش است. ناگفته نماند که او به تدریس مباحثی همچون بازاریابی و فروش، رازهای موفقیت، هدف گذاری و تسخیر قلب مشتریان می پردازد.

 

این مدیر لایق و کارآفرین نمونه کشور، همواره مورد توجه دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور بوده است. او همچنین دارای اعتباری بالا در اتحادیه های مختلف و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است. دکتر میثم شکری ساز مجری طرح آموزش ده هزار دفتر ICT روستایی با همکاری معاونت محترم رئیس جمهور، شرکت ملی پست، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

 

یکی دیگر از هنرهای برجسته میثم شکری ساز، آن است که در سخنرانی ها و سمینارهای متعددی که چه در داخل و چه خارج از کشور شرکت می کند، همواره به عنوان یک سخنران انگیزشی شناخته می شود. دکتر میثم شکری ساز با وجود اینکه جوان است و سن بالایی ندارد، توانسته بر موانع موفقیت غلبه کند و آینده ای شکوهمند و زیبا را بسازد. کارآفرینی هنری است که در خون دکتر میثم شکری ساز جریان دارد و او با ایده ها، باورها و تفکرات خلاقانه ای که دارد، رویاهای آینده را رنگ واقعیت می زند. پس شما نیز با رمز موفقیت دکتر میثم شکری ساز یعنی تلاش بی وقفه و باور رسیدن به هدف هایتان، می توانید در زندگی به هر که چه می خواهید برسید و انسان مفید و موثری باشید.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار