تاریخ انتشار :

میزوری

بزرگداشت یک دهه فعالیت و عملکرد مرکز اسلامی سنت جوزف میزوری امریکا

مرکز اسلامی سنت جوزف در ایالت میزروی، از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون جامعه مسلمانان که توسعه پیدا کرده است، یک دهه عملکرد بهینه این مرکز را جشن می‌گیرند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از newspressnow، مرکز اسلامی سنت جوزف میزوری در آمریکا، مراسم بزرگداشت یک دهه فعالیت خود را برگزار می‌کند.

مرکز اسلامی سنت جوزف یک دهه پیش در سال ۲۰۱۱ درهای خود را به روی مسلمانان و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات در مورد آیین اسلامی گشود و موسسان آن می‌گویند که ماموریت‌شان تا به امروز ادامه داشته است.

یک دهه پیش ، مسلمانان این منطقه مجبور بودند بیش از یک ساعت برای عبادت سفر کنند. از آن زمان ، این مکان به جایگاهی برای تجمع و آموزش تبدیل شده است.

عمرو نبیل امام جماعت و رمضان واشنگتن، یک آمریکایی گرویده به اسلام، و از بزرگان مرکز تصمیم به راه اندازی این مکان گرفتند. در آغاز آن‌ها از یک زیرزمین شروع کردند.

نبیل می‌گوید: ما اینجا نیامده‌ایم تا مردم را به گرویدن به دین بکشانیم. اینجا هستیم تا ثابت کنیم که خدایی غیر از خدای یکتا وجود ندارد.

 وی گفت: شگفت آور است که کار از یک ایده کوچک شروع می‌شود ولی واقعا چیز خوبی است. اما وقتی کار را آغاز می‌کنید به این شکل آن را نمی‌بینید.

نبیل خاطرنشان کرد: این همان کاری است که ما برای انجام آن سخت تلاش می کنیم: یک پایگاه ایجاد کنید تا مسلمانان بیایند و خدا را عبادت کنند و با جوامع دیگر ما مانند گروه های مسیحی یا یهودی کار کنند و کمی بهتر یکدیگر را بشناسند.

شریف نظر به نمایندگی از جامعه مسلمانان گفت: ما با چند نفر شروع کردیم. و اکنون … مردم از این موضوع اطلاع دارند و وارد می‌شوند و مکان مناسبی برای دعا برای دعا دارند.

هر جمعه در ساعت ۱ بعدازظهر ، افراد از هر سن و نژاد در اتاق اصلی مسجد جمع می‌شوند تا عبادت کنند ، نماز بخوانند و به سخنران مهمان که خطبه می‌خواند گوش فرادهند.

از آنجا که مرکز اسلامی اولین مکان عبادی اختصاص یافته به اسلام در منطقه است ، رهبران این مرکز ارتباطات و آموزش را برای مأموریت خود مهم می دانند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار