تاریخ انتشار :

ادمونتون کانادا

رفتار غیر انسانی پلیس کانادا با زن مسلمان

زن مسلمان در ادمونتون کانادا که مورد حمله اسلام‌هراسی به خاطر حجاب خود قرار گرفته بود می‌گوید که وقتی با پلیس در این رابطه تماس گرفته او را مورد مضحکه قرار دادند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از cbc، یک زن مسلمان در شهر ادمونتون در کانادا که هدف حمله نژادپرستانه قرار گرفته می‌گوید تماس با پلیس او را با آسیب مضاعف روبرو کرده است.

یک زن مسلمان که در ۱۷ فوریه  در ایستگاه ال آر تی سنتوریی پارک، مورد حمله نژادپرستانه و اسلام‌هراسی قرار گرفته، با واحد جنایات نفرت‌محور در پلیس تماس گرفته است.

زن مسلمان دانشجو با حدود ۲۰ سال سن حجاب به سر داشته و می‌گوید پس از حمله با انگیزه نژادی در اوایل ماه جاری، همچنان وحشت زده است.

وی گفت که یکی از اعضای سرویس پلیس ادمونتون وی را از ارائه گزارش رسمی در مورد این حمله منصرف کرده است‌، امری که احساس می کرد انگیزه آن نژاد و مذهب وی است.

این زن روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من با دو مجموعه آسیب روبرو هستم. آسیب از حمله‌ای که برایم اتفاق افتاد و صدماتی که پس از تماس با پلیس به من وارد شد.

وی که با نگرانی‌هایی ناشی از امنیت، خواسته هویتش محرمانه بماند، گفت که صبح روز ۱۷ فوریه او در ایستگاه منتظر اتوبوس بود که غریبه‌ای که دستهایش را به هم می‌زد، به او نزدیک شد. وی گفت ، او یک مشت فحش و بد و بیراه نصیب من کرد و تهدید به حمله فیزیکی و کشتن وی کرد.

این زن مسلمان می‌گوید: من هرگز ، هرگز چنین نوع خشونتی را ندیده بودم و ترسیدم که کشته شوم. جایی برای فرار نداشتم. نمی‌توانستم از این شخص فرار کنم. و قادر به حرکت نبودم.

این زن گفت بدون شک حجاب او را هدف قرار داده است و افزود: این واقعاً ناراحت کننده است ، می‌دانید. من هرگز فکر نمی‌کردم که ظاهر من از من یک فرد آسیب پذیر بسازد.

«او به من خندید»

این زن بعداً از یک راننده اتوبوس و افسران پلیس کمک گرفت. دو ساعت پس از حمله – ناراحت ، گیج و به دنبال مشاوره،  او با خط غیر اضطراری پلیس تماس گرفت.

وی گفت که یک افسر به او گفت که «هیچ فایده ای» برای تهیه گزارش ندارد و با پایان یافتن مکالمه ، به او خندید.

او در آن تماس تلفنی به من گفت که من باید از آنچه افسران انجام داده‌اند راضی باشم. و او نمی‌خواست به من کمک کند.

 گفتنی است این حمله  پنجمین حمله در ادمونتون به زنان سیاه پوست محجبه در ۱۰ هفته گذشته بوده است و توسط شهردار دون ایوزون و شورای ملی مسلمانان کانادا نکوهش شده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار