تاریخ انتشار :

انجمن «برج اللقلق»

عرضه نسخه دوم «حارس الاقصی» بازی مجازی برای شناخت از بیت المقدس

انجمن «برج اللقلق» از راه اندازی نسخه دوم بازی مجازی «حارس الاقصی» برای ارایه اطلاعات درباره بیت المقدس خبر داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از عربی ۲۱، انجمن «برج اللقلق» در بیت المقدس نسخه دوم بازی الکترونیکی مجازی «حارس الاقصی»(نگهبان الاقصی» را پس از دو سال از عرضه نسخه اول آن به زبان عربی راه اندازی کرد.

این بازی تلاشی برای تقویت مفاهیم و اطلاعات مربوط به قدس به ویژه مسجد الاقصی است. باتوجه به این که هدف رژیم صهیونیستی از اقداماتش محو هویت عربی و اسلامی در قدس است. این بازی تلاش دارد تا بیشتر اطلاعات درباره این مسجد را در مراحل متعدد ارایه دهد.

این بازی همچنین به دنبال تقویت نقش نگهبانان مسجد الاقصی و کارمندان آن است که در معرض جنگ سیستماتیک اشغالگران صهیونیستی با بازداشت، اخراج، تبعید و ممنوع الکار شدن قرار دارند. رژیم صهیونیستی تلاش می کند تا حمایت از یورش شهرک نشینان صهیونیستی به این مسجد نقش نگهبانان  را به حاشیه ببرد.

«منتصر ادکیدک» رئیس انجمن برج اللقلق گفت: علت راه اندازی نسخه دوم این بازی این است که نسخه اول ۲۰۰ هزار بار در کشورهای مختلف جهان بارگیری شده است.

وی افزود: بیش از نیمی از بارگیری ها در اروپا، اندونزی و ترکیه انجام شده است. در واقع ۳۵ هزار نفر در ترکیه و ۳۹ هزار نفر در اندونزی و ۳۵ هزار نفر در اروپا به ویژه انگلیس بارگیری کردند. این مسئله نشان می دهد این بازی باید به زبان های مختلف مطرح شود.ادکیدک ادامه داد: مسلمانان احساس می کنند که بارگیری این بازی نوعی همبستگی با فلسطین به ویژه قدس است.

منبع: شبستان

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار