تاریخ انتشار :

امریکا

راه اندازی وب سایت سبک زندگی مسلمانان با نام عید جمعی

« عید جمعی»، یک وب سایت اختصاصی سبک زندگی مسلمانان با محتوای اصلی تخصصی برای جشن ماه رمضان ، عید سعید فطر و عید قربان ، آغاز به کار رسمی خود را در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از « benzinga»،« عید جمعی» (Eid Collective ) یک وب سایت اختصاصی سبک زندگی مسلمانان با محتوای اصلی تخصصی برای جشن ماه رمضان ، عید سعید فطر و عید قربان ، آغاز به کار رسمی خود را در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

عید جمعی که برای خوانندگان مسلمان در سراسر جهان طراحی شده است ، مقالاتی را شامل می شود که شامل همه چیزهایی است که باید بدانید تا بتوانید تعطیلات اسلامی را با جدیدترین دکوراسیون ، دستور العمل ها ، هدیه دادن و موارد دیگر جشن بگیرید.

« عید جمعی» با بیش از ۹۰ نویسنده و طراح محتوای مسلمان ، خوانندگان را با برندهای مختلفف، مشاغل مختلف و صداهای متنوع از سراسر جامعه مسلمان مرتبط می کند.

«سارا مرتابان» بنیانگذار « عید جمعی » در این باره گفت: به عنوان یک زن و مادر مسلمان در آمریکا که عاشق آداب و رسوم تعطیلات اسلامی هستم ، نمی توانم بپذیرم که هیچ وب سایت مشترکی برای هموطنان مسلمان وجود ندارد که با هم در شادی های تعطیلات سهیم باشند.

 وی افزود: با «عید جمعی» ما نه تنها می خواهیم منبعی برای الهام و برنامه ریزی تعطیلات ایجاد کنیم ، بلکه همچنین می توانیم یک جامعه فعال را که از یکدیگر حمایت می کنند و تجربه های مسلمانان را در طول سال با هم تقسیم می کنند ، پرورش دهیم.

مرتابان همچنین گفت: ما خوشحالیم که رسما از خوانندگان مسلمان در سراسر جهان استقبال کرده و به آنها در احیا کردن روح تعطیلات مقدس سالانه کمک می کنیم.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار