تاریخ انتشار :

استرالیا

تمبر پزشک محجبه استرالیایی در بزرگداشت قهرمانان مبارزه با کرونا

تمبرهای یادبود «قهرمانان خط مقدم» از معلمان، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، اعضای نیروی دفاع استرالیا، پلیس، کارکنان سوپرمارکت ها و کارگران تحویل غذا تجلیل کرده‌اند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از aboutislam، تمبرهای صادرشده که فعالان خط مقدم را در استرالیا در دوران کرونا مورد ستایش قرار داداند از نقاشی یک پزشک محجبه برای بزرگداشت زنان مسلمان در جبهه بهداشت و درمان استفاده‌ کرده‌اند.

استرالیا پست مجموعه تمبرهای جدیدی را برای بزرگداشت افرادی که همچنان به خدمت و محافظت از هموطنان استرالیایی در برابر همه‌گیری جهانی درنبرد هستند، منتشر کرده است. یکی از تمبرها یک کارمند بهداشتی محجبه را نشان می‌دهد.

نیکول شفیلد ، مدیر عامل اجرایی استرالیا پست ، گفت: این افراد شجاع در طول ۱۲ ماه گذشته نجات دهنده همه ما بوده اند ، و از آسیب پذیرترین افراد مراقبت کرده و به ما کمک می کنند تا با بسیاری از تأثیرات  ویروس کرونا  کنار بیاییم.

وی گفت: کارکنان بهداشت و درمان میلیون ها نفر را آزمایش کرده اند ، نیروی دفاعی و خدمات پلیس به نظارت بر مرزها و ترتیبات قرنطینه ما کمک کرده‌اند ، و مربیان خیلی زود با یادگیری آنلاین سازگار شده اند.

این مقام استرالیایی همچنین خاطرنشان کرد:  کارکنان پست، رانندگان تحویل کالا و کارکنان سوپرمارکت‌ها تجارت را ادامه داده و دسترسی به محصولات و خدمات ضروری را فراهم کرده‌اند ، و ما از آنها به همراه همه استرالیایی‌ها برای ادامه تلاش خود تشکر می کنیم.

تمبرهای یادبود  «قهرمانان خط مقدم» از معلمان، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی ، اعضای نیروی دفاع استرالیا، پلیس، کارکنان سوپرمارکت ها و کارگران تحویل غذا تجلیل می کنند. این پنج تمبر ۱.۱۰ دلاری توسط استودیوی طراحی پست استرالیا طراحی و توسط رابرت الیوت تصویرگری شده است.

بر اساس آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۶ ، مسلمانان استرالیا ۲.۶٪ از جمعیت ۲۶ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند. این رقم در مقایسه با سرشماری سال ۲۰۱۱ میلادی، ۲.۲٪ بود.

در سال گذشته پزشکان مسلمان در سراسر جهان در خط مقدم شاهد نقش های مهمی در مبارزه با ویروس کرونا بوده اند.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار