تاریخ انتشار :

انتشار نشریه بین‌المللی «اکو آو اسلام» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

نشریه «اکو آو اسلام» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مؤسسه بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به مناسبت چهل‌و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دویست و هفتاد و دومین شماره نشریه بین‌المللی «اکو آو اسلام» با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت تبیین و تشریح مؤلفه‌های تمدن نوین اسلامی از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی منتشر شد.

اهمیت بیانیه گام دوم، نگاهی اجمالی به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال گذشته، نظرات آقای ابراهیمی در خصوص ابعاد فرهنگی بیانیه گام دوم، نگاهی به ابعاد بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی و نقش دیپلماسی فرهنگی در تمدن نوین اسلامی در عرصه بین‌الملل بر مبنای بیانیه گام دوم از جمله موضوعات این ویژه‌نامه به شمار می‌رود.

در بخشی دیگر از این نشریه، مطالبی چون چهل‌و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با نگاهی به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، معنویت از نگاه بیانیه گام دوم و تأثیر گام دوم انقلاب اسلامی بر مسائل بین‌المللی آمده است.

لازم به ذکر است فایل حجم بالا جهت انتشار در خارج از کشور از این لینک قابل دانلود است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار