تاریخ انتشار :

تلاش مسلمانان برزیلی برای ساخت یکی از بزرگ ترین مراکز اسلامی در بزریل

مسلمانان برزیل از ساخت یک مرکز اسلامی بزرگ به منظور حفظ هویت اسلامی درشهر فلوریانوپلیس در ایالت سانتاکاتاینا خبر دادند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از الالوکه، مسلمانان در شهر فلوریانوپلیس واقع در ایالت سانتا کاتاینا دربرزیل با جمع آوری کمک های نقدی و همکاری موسسه های خیریه دیگر  تلاش خود را برای ساخت یک مرکز اسلامی بزرگ در این شهر ادامه می دهند.

 

مسلمانان شهر فلوریانوپلیس اعلام کردند: ساخت مرکز اسلامی بزرگ به حفظ هویت اسلامی کمک خواهد کرد. این مرکز مردم را به دانش و علم درباره اسلام و مسلمانان تجهیز می کند.

 

مسلمانان تلاش می کنند تا این طرح به یکی از بزرگ ترین مراکز اسلامی در بزریل تبدیل شود. مساحت این مرکز پنج هزار متر مربع است. قرار است این مرکز شامل یک مدرسه عربی بزریلی، یک مسجد بزرک و سالن های متعددی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باشد.

 

این مرکز همچنین شامل کتابخانه، مرکز آموزشی برای دانشجویان و پژوهشگران دین اسلام و فرهنگ اسلامی، ورزشگاه و پارکینگ به گنجایش ۶۵ خودرو است.

 

مسلمانان یکی از مناطق مهم و پیشرفته شهر فلوریانوپلیس   را برای ساخت این مرکز اسلامی انتخاب کردند. این مرکز به یک مکان مهم و متمایز تبدیل شده است و محور توجه همگان است.

 

مسلمانان این شهرتلاش خود را برای جمع آوری کمک های مالی بیشتر افزایش دادند تا ساخت این مرکز به سرعت انجام شود.

 

هدف مسلمانان این شهر  از ساخت این مرکز اسلامی نیاز مبرم آنها به این مرکز است، زیرا این مرکز اسلامی می تواند خدمات خود را به مسلمانان این شهر و ایالت سانتا کاتارینا ارایه دهد.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار