تاریخ انتشار :

سوئیس

تقویت فرهنگ اسلامی جوانان مسلمان در اروپا

سومین دوره برنامه «اعتدالنا» در سوئیس با هدف تقویت فرهنگ اسلامی جوانان مسلمان در اروپا برگزار می شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از الالوکه، نهاد اروپایی مراکز اسلامی سومین دوره از برنامه «اعتدالنا» را از ۲۱ دی ۱۳۹۹ ( مطابق با ۱۰ ژانویه ۲۰۲۱ میلادی) با هدف تحکیم و تقویت فرهنگ اسلامی در میان جوانان مسلمان در اروپا آغاز کرده است و تا ۲۶ بهمن ۱۳۹۹( مطابق با ۱۴ فوریه ۲۰۲۱ میلادی) ادامه دارد.

این دوره از برنامه اعتدالنا شامل مجموعه سخنرانی های فکری و فرهنگی است که مبلغان و علمای جهان اسلام و اروپا آن را ایراد می کند. موضوعات این برنامه درباره امنیت فکری و عوامل آن، ریشه عقیده و ایمان و موضوعات دیگر است.

این نهاد سخنرانی ها را به طور مستقیم از طریق صفحه خود در شبکه ارتباط اجتماعی فیس بوک و نرم افزار ویدئویی ZOOM پخش می کند.

این دوره از برنامه اعتدالنا در چارچوب تلاش این نهاد اسلامی به منظور تقویت هویت اسلامی جوانان مسلمان در اروپا و گسترش میانه روی و اعتدال بین مسلمانان در اروپا و تقویت عقل جمعی برای مسلمانان اروپا برگزار می شود.

نهاد اروپایی مراکز اسلامی اخیرا ششمین شماره مجله «لتعارفوا»(بشناسید) را منتشر کرده است. این مجله وضعیت مسلمانان در اروپا و تلاش های مراکز اسلامی برای ارایه تصویر صحیح از اسلام را بررسی می کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار