تاریخ انتشار :

اول فوریه روزجهانی حجاب

برگزاری نهمین بزرگداشت «روز جهانی حجاب» به صورت مجازی

زنان مسلمان در سرتاسر جهان در روز دوشنبه، اول فوریه، به صورت مجازی نهمین بزرگداشت «روز جهانی حجاب» را برگزار کرده و حمایت خود را از زنان مسلمان که حجاب را انتخاب کرده‌اند نشان می‌دهند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از aboutislam، درحالی که بیماری کرونا ، باعث قرنطینه سرتاسر در کشورهای مختلف شده است. زنان از هر مذهب ، رنگ و جامعه در سراسر جهان قرار است از روز دوشنبه، اول فوریه به صورت مجازی نهمین بزرگداشت «روز جهانی حجاب» را برگزار کنند و به این ترتیب حمایت خود را از زنان مسلمان در سرتاسر جهان نشان دهند.

همایشی به همین مناسبت قرار است از ساعت ۸ صبح تا ۹: ۱۵ بعدازظهر در فیس‌بوک و یوتیوب برگزار شود.

برگزارکنندگان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: ما از اعلام همایش مجازی روز جهانی حجاب ۲۰۲۱ در روز دوشنبه ، اول فوریه ۲۰۲۱ هیجان زده هستیم.

در ادامه این اعلامیه آمده است: ما یک گروه باورنکردنی از زنان داریم که از زمینه‌های مختلف از مناطق مختلف جهان بعنوان میزبان و مجری برنامه های خود هستند.

 گفتنی است روز جهانی حجاب که هر ساله در اول فوریه برگزار می شود ، در بیش از ۱۴۰ کشور جهان برگزار می شود. نظمه خان در نیویورک برای اولین بار از مسلمانان غیرحجابی و غیرمسلمانان در سرتاسر جهان دعوت کرد تا از زنان مسلمانی که حجاب را انتخاب کرده‌اند، حمایت کرده و در این روز تحمل و درک دینی را تقویت کنند. قرار است هشتگ امسال نهمین دوره روز جهانی حجاب پایان دادن به حجاب‌هراسی باشد.

مشتاقان این رویداد پیش رو ، بسیاری از زنان عکس‌های خود را با حجاب و حمایت از زنان مسلمان به اشتراک می‌گذارند.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار