تاریخ انتشار :

انجمن زنان مسلمان برادفورد

کمک مالی انجمن زنان مسلمان انگلیسی به بانک غذایی شهر برادفورد

در اوایل ماه جاری انجمن زنان مسلمان در «برادفورد» انگلیس کمک ۱۴۰۰ پوندی خود را به بانک غذایی این شهر ارائه کردند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از « bradfordtoday»،در اوایل ماه جاری انجمن زنان مسلمان در «برادفورد» انگلیس کمک ۱۴۰۰ پوندی خود را به بانک غذایی این شهر ارائه کردند.

این انجمن به طور مداوم به دنبال راه هایی برای حمایت از جامعه در دوره بیماری همه گیر کرونا بوده است.

با پایان یافتن سال ۲۰۲۰ انجمن زنان مسلمان می خواستند کار خاصی انجام دهند تا سال جدید را با اقدام مثبتی که برای جامعه مسلمانان و کل جامعه برادفورد ارزشمند باشد آغاز کنند.

انجمن زنان مسلمان در بیانیه ای اعلام کرد که هدیه دادن یکی از اقدامات تاکید شده در اسلام و از ارزش های دینی است که می تواند به افزایش عشق میان مردم کمک کند.

انجمن زنان مسلمان با همکاری جامعه مسلمانان احمدیه در برادفورد موفق شدند یک هزار و ۴۰۰ پوند به بانک غذایی محلی در این شهر کمک کنند تا به این ترتیب نیاز افراد فقیر که برای بقای خود به وعده های غذایی احتیاج دارند برآورده شود.

«تسنیم »،عضو انجمن زنان مسلمان برادفورد در این باره گفت: من فکر می کنم این شروع خوبی برای این سال جدید بود. حتی اگر محدودیت ها افزایش یافته و بسیاری از مردم اوقات سختی را سپری کنند ما خوشحالیم که می توانیم به هر طریقی حتی کوچک به مردم کمک کنیم و افراد تغییر مثبت ایجاد کنیم.

این انجمن امیدوار است که بتواند به دیگران در جامعه انگیزه دهد تا به بانک های غذایی برای رفع نیاز نیازمندان کمک کنند

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار