تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی در شهر پارما در ایالت اوهایو

راه اندازی مرکز خدمات پزشکی رایگان برای افراد نیازمند

جامعه اسلامی در شهر پارما در ایالت اوهایو یک درمانگاه رایگان برای نیازمندان و کسانی که فاقد بیمه درمانی هستند راه اندازی کرده و همچنین خدمات بهداشت و روان به افراد ارائه می‌دهد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از news۵cleveland، یک مرکز اسلامی در شهر پارما در ایالت اوهایوی آمریکا، مرکز خدمات پزشکی و بهداشت و روان رایگان برای افراد نیازمند تاسیس کرده است. و قصد دارد به مردم خدمات رایگان ارائه دهد.

خدمات بهداشت روان و داروهای روانپزشکی در آمریکا بسیار هزینه‌بر هستند. به طوری که می‌توانند تا حد زیادی برای بسیاری از مردم خارج از دسترس باشند. مرکز اسلامی کلیولند ، واقع در پارما ، در تلاش است خدمات بهداشت روان و داروها را در دسترس جامعه قرار دهد.

دکتر راضیه احمد ، روانپزشکی که نزدیک به سه دهه در منطقه کلیولند فعالیت می‌کند ، گفت: ما از نظر اقتصادی شماره یک کشور در جهان هستیم ، و در عین حال در میزان افسردگی نیز شماره یک هستیم – و این حتی قبل از شیوع ویروس کرونا بود.

احمد گفت:  کلینیک رایگان ما نه تنها برای مسلمانان ، نه فقط جامعه ما ، بلکه برای همه باز است. و همه مردم صرف نظر از جنسیت ، نژاد ، مذهب و قومیت می‌توانند به اینجا بیایند زیرا ما معتقدیم که در اسلام کمک به نیازمندان و جامعه‌ای است که در آن زندگی می کنیم از واجبات است.

به گفته وی مشکلاتی چون افسردگی ، اضطراب  و ناامیدی پس از شیوع کرونا رشد قابل توجهی کرده‌اند و در مرکز اسلامی کلیولند در پارما ، بزرگترین مسجد منطقه ، آنها در تلاش هستند تا با آن مقابله کنند.

سهیل مصطفی گفت از داوطلبان این مرکز گفت: در شرایط سخت ، همه باید دور هم جمع شوند و ببینند که چگونه می‌توانیم به جامعه خود کمک کنیم.

درست در پشت مسجد درمانگاه ابن سینا واقع شده است که چندین سال پیش ایجاد گردید. اکنون ، ۲۵ پزشک و متخصص وجود دارند که به صورت پاره وقت برای فعالیت در این درمانگاه داوطلب شده و بیماران را چه به صورت مجازی و چه به صورت حضوری ویزیت می‌کنند. این خدمات کاملاً رایگان پزشکی و بهداشت روان برای هر کسی که به آن نیاز دارد، ارائه خواهند شد.

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار