تاریخ انتشار :

هلند

افکار شوم اسلام هراس احمق هلندی برای تاسیس وزارت مبارزه با اسلام در هلند

سیاستمدار احمق اسلام ستیز هلند متعهد شد که درصورت پیروزی اش در انتخابات آینده «وزارت پاکسازی از اسلام» تاسیس می کند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از nadorcity، «گریت وایلدرز» سیاستمدار تندروی ضد اسلامی هلند گفت: درصورت پیروزی اش در انتخابات آینده «وزارت پاکسازی از اسلام» را در هلند تاسیس خواهد کرد.

 

وایلدرز افزود: برنامه انتخابی او برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۵ که قرار است در ۱۷ مارس ۲۰۲۱ برگزار شود، شامل تاسیس وزارت مهاجرت و بازگشت پناهندگان و وزارت پاکسازی از اسلام است.

از سوی دیگر، خبرگزاری آناتولی گزارش داد: گریت وایلدرز در برنامه های انتخابی اش متعهد شد اگر در هلند به قدرت برسد، دین اسلام را به عنوان یک ایدئولوژی توتالیتر معرفی خواهد کرد.

 

همچنین این سیاستمدار تندروی  احمق هلندی که از سال ۱۹۹۸ میلادی عضو مجلس نمایندگان هلند است، به نپذیرفتن پناهجویان و مهاجران مسلمان و ممنوعیت فعالیت مدارس اسلامی و مساجد و جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی از طریق قرآن کریم متعهد شد.

 

برنامه انتخاباتی وایلدرز شامل اجرای ممنوعیت استفاده از حجاب در اماکن عمومی، متوقف کردن درخواست پناهندگی، تعطیلی مراکز پناهندگان و جلوگیری از مشارکت افراد دو ملیتی در انتخابات است.

 

وایلدرز، اسلام هراس راستگرای هلندی، رهبر حزب آزادی است و از سال ۱۹۹۸ میلادی عضو مجلس سفلای پارلمان هلند است. دیدگاه های ضد اسلامی وی در داخل و خارج از هلند جنجال برانگیز است. از سال ۲۰۰۴ میلادی یک محافظ امنیتی مسلح از وی به طور دایم حفاظت می کند.

منبع: شبستان

چراغی را که ایزد بر فروزد     گر ابله پف کند ریشش بسوزد

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار