تاریخ انتشار :

نیوجرسی

کمک غذایی وانسان دوستانه خیریه اسلامی به فقرای امریکایی

یک خیریه اسلامی «جرسی جنوبی» در شرایط سخت، به خانواده‌های بی‌بضاعت غذای رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از KYW ، درحالی که شیوع ویروس کرونا تعداد فزاینده‌ای از خانواده‌ها را در سرتاسر ایالات متحده تحت تاثیر قرار داده و بسیاری به دلیل از دست دادن مشاغل‌شان، درآمدشان را از دست داده با ناامنی غذایی روبرو هستند، یک گروه مسلمان در جنوب نیوجرسی، به افراد آسیب پذیر غذارسانی می‌کنند.

بوتا یکی از اعضای خدمات اجتماعی-اسلامی جنوب جرسی، که با ۲۰ داوطلب همکاری دارند گفت: ما اقلام غذایی از جمله برنج ، لوبیا و آرد داریم و به نیازمندان در مناطق مختلف مانند برلینگتون ، کامدن و اقیانوس اطلس غذارسانی می‌کنیم.

بوتا گفت: بسیاری از آنها مسلمان هستند ، برخی دیگر نیز فقط مهاجر هستند. آنها افرادی هستند که تازه کار خود را شروع کرده‌اند و بسیاری از آنها اهل آفریقا هستند.

بوتا، همچنین عضوی از فدراسیون مسلمانان جرسی جنوبی ، این تلاش را به فعالیتی خانوادگی تبدیل کرده و معتقدند است که خوشبختی در کمک به دیگران است.

پسرش فارزان گفت: در واقع کار با مادر من بسیار سرگرم کننده است. کمک به مردم ، تهیه غذا و جیره غذایی در این اوقات دردسرساز است.

گفتنی است خیریه‌های اسلامی متعدد در آمریکا، فراخوان‌هایی را برای آغاز کمک‌رسانی به آسیب پذیران در زمستان امسال آغاز کرده‌اند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار