تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری 2

نمایندگی وستینگهاوس در تهران – ارائه دهنده خدمات تعمیر و سرویس محصولات وستینگهاوس

برند وستینگهاوس  یکی از تولیدکنندگانی است که به دلیل نوآوری و کیفیت بالا در ساخت محصولات شناخته شده است. اما هر وسیله‌ای هرچند عالی و مدرن با توجه به شرایط مختلف ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند.

مقدمه

لوازم خانگی برقی و مدرن، بخش جدای‌ناپذیر از زندگی امروزی هستند که انجام بسیاری از امور روزمره را تسهیل کرده‌اند. بدون شک تصور زندگی بدون لوازم خانگی برقی برای بسیاری از ما سخت و تحمل‌ناپذیر است. به همین دلیل شاهد رشد و شکل‌گیری برندهای متعددی در سطح جهانی هستیم که هر بار با اختراع جدیدی در این زمینه نوید زندگی راحت‌تر و آسوده تر را به ما‌ می‌دهند. یکی از برندهای قدیمی در این زمینه وستینگهاوس است. این برند آمریکایی بکی از تولیدکنندگان قدیمی اما پیشرو در این حیطه شناخته می‌شود که محصولات آن در ایران هم از دیرباز طرفدار داشته است. وجود نمایندگی وستینگهاوس در تهران نیز نشان‌دهنده علاقه ایرانیان به این برند و استفاده از محصولات آن در خانه‌های ایرانی است.

چنانچه شما هم از مشتریان قدیمی این برند در ایران به شمار می‌روید و محصولات وستینگهاوس در خانه و آشپزخانه‌های شما نقشی پر رنگ را برعهده دارند، بدون شک برای تعمیر و نگهداری از آنها به خدمات نمایندگی وستینگهاوس در تهران نیاز پیدا خواهید کرد.

 

درباره برند وستینگهاوس

وستینگهاوس به عنوان شرکت الکتریکی در سال ۱۸۸۶ توسط جورج وستینگهاوس در آمریکا آغاز به کار کرد. این کمپانی مخترع ترمز هوا و سایر سیستم‌های الکتریکی با جریان متناوب بود و با تولید انبوه این اختراعات رونق زیادی پیدا کرد و به سود سرشاری دست پیدا کرد. اما کم کم رقبا پیدا شدند و در سال ۱۹۰۷ این شرکت مجبور شد برای جلوگیری از ورشکستگی، جورج وستینگهاوس از ریاست عزل کرده و در زمینه تولید محصولات انحصاری خود تجدید نظر کند.

 

با توجه به همین موارد بود که به تولید و فروش لوازم خانگی روی آورد. گرچه رقیب بزرگی چون جنرال الکتریک داشت، اما محصولات مدرنی تولید کرد و در اغلب نقاط جهان نمایندگی‌های خود را افتتاح کرد. نمایندگی وستینگهاوس در تهران نیز در راستای سیاست‌های این برند برای خدمت‌رسانی سریع به مشتریان تأسیس شد. البته محصولات چون یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی این برند دیگر تولید نشدند و این کمپانی به سمت تولید لوازم صوتی و تصویری روی آورد.

به طور خلاصه تایم لاین تولیدات لوازم خانگی برند وستینگهاوس  به شرح زیر است:

سال ۱۹۳۰:  آغاز تولید یخچال و فریزرهای که از واحدهای برودتی عایق برخوردار بودند.

سال ۱۹۳۰: آغاز تولید انواع کولر و تجهیزات مربوط به تهویه هوا که مصارف خانگی داشتند.

سال ۱۹۳۰: آغاز تولید ماشین ظرفشویی‌های مدرنی که  قابل حمل بودند.

سال ۱۹۳۹: آغاز تولید ماشین لباسشویی‌های تمام اتوماتیک این برند که به زمین متصل نبود

سال ۱۹۵۰: آغاز تولید یخچال و فریزرهای تمام اتوماتیک این برند که  ضد برفک بودند.

 

نیاز به نمایندگی وستینگهاوس در تهران

امروز همه ما اعتماد زیادی به وسایل خانه‌های خود داریم به ویژه اگر از برندی مطمئن برای خرید آنها اقدام کرده باشیم. برند خوشنام وستینگهاوس  یکی از همین تولیدکنندگان است که به دلیل نوآوری و کیفیت بالا در ساخت محصولات شناخته شده است. اما هر وسیله‌ای هرچند عالی و مدرن با توجه به شرایط مختلف ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. محصولات برند وستینگهاوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در شرایط خرابی محصول نیاز است تا به نمایندگی معتبر وستینگهاوس مراجعه کرده و از خدمات آنها برای جلوگیری از خرابی بیشتر و به دنبال آن هزینه بیشتر جلوگیری کنید.

از آنجایی که این کمپانی تولید برخی محصولات خود را متوقف کرده و به دلیل آمریکایی بودن آن تعداد اندکی از این محصولات وارد ایران شده، یافتن نمایندگی معتبر ممکن است برای شما کار سختی باشد اما غیر ممکن نیست. زیرا در حال حاضر نمایندگی وستینگهاوس در تهران مشغول به فعالیت است که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد از جمله:

 

  • تعمیر انواع یخچال و فریزر وستینگهاوس
  • تعمیر و سرویس انواع کولر و سیستم تهویه وستینگهاوس
  • تعمیر انواع سیستم‌های صوتی و تصویری وستینگهاوس
  • تعمیر و سرویس انواع ماشین ظرفشویی وستینگهاوس
  • تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی وستینگهاوس

 

یخچال و فریزر وستینگهاوس

یخچال و فریزر های این برند در مدل‌های مختلف اعم از دو درب بدون برفک و سای بای ساید تولید و به بازار عرضه شده‌اند. لزوم کارایی درست این وسایل نیز چون هر نوع لوازم خانگی دیگری استفاده درست و بهینه از آنهاست تا شاهدی خرابی‌شان نبود. به ویزه اینکه  خود یخچال و فریزر وستینگهاوس از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و جز آن دسته محصولاتی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها آسان است.

با این تفاسیر ممکن است که این وسایل هم دچار خرابی شوند، یا شما از آن دسته افرادی باشید که خود را ملزم می‌دانید تا به صورت دوره‌ای وسیله مدنظر را برای سرویس و نگهداری به دست یک تعمیرکار بسپارید. در هر صورت به دلیل خاص بودن این برند و کم بودن قطعات آن، باید از هر نظر به تعمیرکار اعتماد داشته باشید. به همین بهتر است که از نمایندگی وستینگهاوس در تهران در این راستا استفاده کنید.

 

ماشین لباسشویی

یکی دیگر از محصولات این کمپانی بزرگ آمریکایی که جز لوازم خانگی پیشرو و باکیفیت آن هم به شمار می‌رود، ماشین لباسشویی است. نوع طراحی و فناوری به کار رفته در ساخت این محصول باعث شده است تا دارای کیفیت بالا و ویژگی‌های  مثال زدنی باشد. همه این موارد به عمر طولانی و خرابی کم  آن منجر شده است.

با این وجود به دلیل نوع مواد شوینده مورد استفاده، میزان کارکرد دستگاه، درجه سختی آب و مواردی از این دست، ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند. البته بهتر است پیش از خرابی به صورت دوره‌ای سرویس شود تا از تعمیرات اساسی و تعویض قطعات آن جلوگیری شود. در هر صورت نمایندگی وستینگهاوس در تهران هر دو نوع خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای و تعمیرات این وسیله را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

 

ماشین ظرفشویی

خود ماشین ظرفشویی عمر چندانی ندارد و جز وسایلی است که در سالهای اخیر به صورت انبوه وارد بازار خانگی شده است با این وجود، به جرات می‌توان گفت که این برندیکی از اولین‌ها در تولید ماشین ظرفشویی بوده است. این محصول وستینگهاوس دارای طرح‌های خلاقانه است و البته از جنس مواد قابل اطمینان و محکم ساخته شده تا در تماس با ظروف و مواد شوینده دارای مقاومت قابل قبولی باشد.

اما این محصول نیز چون دیگر محصولات وستینگهاوس ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. به ویژه زمانی که نیاز به تعویض قطعات دارد، ممکن است که به تنهایی قادر به یافتن قطعه مدنظر نباشید. به همین دلیل توصیه می‌شود به نمایندگی وستینگهاوس در تهران مراجعه کنید و از خدمات متنوع آن برای تعمیر با سرویس دوره‌ای این وسیله بهره‌مند شوید. قطعات مورد نیاز نیز توسط نمایندگی برای وسیله شما تهیه شده و برای تعویض آن اقدام می‌کنند.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی وستینگهاوس در تهران

بدون شک این برند، با تجربه تولید لوازم خانگی پیش رو و استفاده از تکنولوژی های خاص، یکی از برندهای خلاقی است که وسایل آن اگرچه به صورت محدود با بازار ایران وارد شده است اما در همان سطح محدود هم توانسته به خانه‌های ایرانیان راه پیدا کرده و رضایت خریداران را کسب کند. نصب، سرویس و نگهداری از این محصولات به دلیل خاص بودن نوع طراحی و محدودیت در وارد آن دارای اهمیت بسیار زیادی است.

نمی‌توان به هر فرد و تعمیرگاهی برای سپردن این وسایل اعتماد کرد. به همین دلیل هم نمایندگی وستینگهاوس در تهران از سالیان دور راه‌اندازی شده تا خانواده‌های که این وسایل را در خانه دارند راحت تر بتوانند برای تعمیر و سرویس آن اقدام نمایند.

 

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی معتبر این برند را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

آشنایی کامل به محصولات این برند و برخورداری از کادر حرفه ای

همین امر باعث می‌شود تا به صورت تخصصی خدمات تعمیر و نگهداری از آنها را ارائه بدهند. در صورتی که اگر آشنایی کامل نباشد و به فرد غیرمتخصص در این زمینه مراجعه کنید ممکن است خرابی بیشتری هم رخ دهد.

همچنین برخورداری از کادر حرفه ای و نیروهای آموزش دیده نیز از دیگر مزایای استفاده از خدمات نمایندگی وستینگهاوس در تهران است که به صورت مستقیم بر روی کیفیت خدمات ارائه شده اثر دارد و در نهایت باعث رضایت مشتری خواهد بود.

 

 

تأمین قطعات اصل

همانگونه که گفته شد این برند به صورت محدود وارد ایران شده است. بنابراین به غیر از نمایندگی وستینگهاوس در تهران اگر کسی ادعا کند که قطعات اصل این محصولات را دارد باید در ادعای آن شک کرده و از خرید قطعه یا سپردن دستگاه به وی برای تعمیر خودداری کنید.

 

کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان

بدون شک با استفاده از خدمات نمایندگی این برند نیازی نیست تا به دنبال تعمیرکار حرفه‌ای باشید و مستقیماً به نمایندگی وستینگهاوس در تهران مراجعه خواهید کرد. این کار علاوه بر صرفه جویی در زمان از اعمال سلیقه در مورد قیمت خدمات نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

سخن پایانی

کمپانی وستینگهاوس ثابت کرده است که می‌توان مد کوتاهی در یک حوزه کار کرد اما اثرات ماندگاری به جای گذاشت. محصولات این برند که سالهای سال است در خانه‌های ما ایرانیان و البته کل دنیا کار می‌کند، تأییدکننده این ادعاست. با این وجود برای آنکه اختلالی در عملکرد این وسایل به وجود نیاید نیاز به خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری است. نمایندگی وستینگهاوس در تهران برای ارائه همین گونه خدمات با استفاده از کادری حرفه‌ای شکل گرفته و در خدمت شما عزیزان است.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار