تاریخ انتشار :

هندوستان

ایجاد رعب و وحشت سازماندهی شده هندوهای افراطی علیه مسلمانان در هند

روزنامه تلگراف گزارش داد: ۴۰ خانوار مسلمان در یک روستا در هند به دلیل ترس از هندوهای تندرو آماده می شوند تا روستا را ترک کنند.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از الجزیره، روزنامه تلگراف در گزارشی اعلام کرد: نزدیک ۴۰ خانوار مسلمان هند به دلیل آزار و اذیت های یک گروه  هندو افراطی تصمیم دارند تا از روستای خود در ایالت اوتار پرداش در شمال هند فرار کنند.

 

در این گزارش آمده است: آزار و اذیت مسلمانان روستای ماوی میرا (Mavi Meera) یک ماه پس از صدور قانون جرم دانستن ازدواج بین هندوها و مسلمانان افزایش یافت.براساس این گزارش، گروهی از اعضای گروه تندروی ملی گرای تندرو«باجرانگ دال» در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی به سمت منزل یک مغازه دار مسلمان در این روستا شلیک کردند، زیرا وی از دادن سیگار رایگان به آنها خودداری کرد.

تلگراف گزارش داد: صاحب این مغازه و اعضای خانواده اش در این حمله آسیب ندیدند.اما خانواده های اقلیت مسلمان در این روستا که نزدیک به ۶۰۰ خانوار هستند، تصمیم گرفتند به سرعت این روستا را ترک کنند. مسلمانان تابلوهایی در منازل خود نصب کردند که روی آن این عبارت ” این منزل برای فروش است، ما از این روستا مهاجرت خواهیم کرد” نوشته شده است.

 

این روزنامه به نقل از سرتاج علم(۲۵ ساله) که این هفته از این روستا با خانواده اش فرار کرد، گفت: او و خانواده اش احساس امنیت نمی کنند. هندوها از ما می خواهند این روستا را تخلیه کنیم. آنها مدت‌هاست که به ما حمله می کنند و آزار می دهند.

 

وی افزود: من با همسرم از روستای خود خارج شدیم و خانه ای را در شهری که تحت کنترل مسلمانان است، اجاره کردم و افراد دیگر نیز از این روستا خارج خواهند شد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار