تاریخ انتشار :

نمایشگاه حلال

برگزاری اولین نمایشگاه حلال مجازی، «ای.‌حلال اکسپو» دراستانبول

در بیانیه مطبوعاتی نمایشگاه حلال در استانبول ذکر شد که نخستین نمایشگاه حلال مجازی جهان در سال ۲۰۲۰ به دلیل تقاضاهای زیادی که دریافت کرده تا یک هفته دیگر تمدید خواهد شد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از دیلی صباح، در بیانیه مطبوعاتی روز چهارشنبه نمایشگاه حلال در استانبول آمده است: اولین نمایشگاه حلال مجازی جهان، «ای.‌حلال اکسپو»، که به موازات ششمین اجلاس جهانی حلال در استانبول آغاز به کار کرد، به دلیل تقاضای زیادی که دریافت کرده ، یک هفته دیگر تا ۳۰ دسامبر تمدید شد .

نمایشگاه «ای.‌حلال اکسپو ۲۰۲۰» بستر گسترده‌ای را برای بازدیدکنندگان، بازرگانان، خریداران، پیشگامان بخش حلال و سرمایه‌گذاران از سراسر جهان برای تبلیغ کار، محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهد.

در این رویداد که در وب سایت www.e-halalexpo.com برگزار شد، ۵۰ شرکت فعال در زمینه‌های مواد غذایی و آشامیدنی ، مواد آرایشی ، مهمان نوازی ، داروسازی و بهداشت ، گردشگری و سلامت، امور مالی، رسانه، پوشاک و  فناوری با مشارکت ۴۰۰۰ خریدار در روز مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این پلتفرم به بازدیدکنندگان تجاری این امکان را می‌دهد تا از طریق گزینه‌های مختلف ارتباطی آنلاین مانند اسکایپ ، واتساپ و زوم با مشتریان خود ملاقات و تعامل داشته باشند. این رویداد شامل نمایشگاه اصلی ، سالن‌های نمایشگاه و غرفه‌های واقع گرایانه است که می‌تواند در ۳۶۰ درجه و مناطق شبکه و کنفرانس بازدید شود.

یونس اِته ، رئیس شرکت برگزار کننده «دیسکاور اونتس» گفت که آن‌ها روش‌های تجارت را در دوران شیوع کرونا در سال اخیر اصلاح و بهبود بخشیده‌اند.

وی گفت: به همین منظور، نمایشگاه حلال، که ما هر ساله همراه با اجلاس حلال برگزار می‌کنیم ، امسال در بستر مجازی متناسب با این رویداد برگزار شد.

اته گفت  که این رویداد نشان می‌دهد که دسترسی به غذای حلال، محصولات و خدمات مرتبط با آن اهمیت دارد، به ویژه در دنیای امروز که سلامت و تغذیه بیش از هر زمان دیگری مهم هستند.

وی خاطرنشان کرد که محصولات و خدمات حلال نه تنها توسط مصرف کنندگان مسلمان بلکه غیرمسلمانانی که می‌خواهند غذاهای سالم و قابل اطمینان پیدا کنند ترجیح داده می‌شوند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار