تاریخ انتشار :

کالیفرنیا

اولین مشاور مسلمان در مجمع قانونگذاری کالیفرنیا

انتصاب یک مرد مسلمان به عنوان اولین مشاور مسلمان در مجمع قانونگذاری کالیفرنیا تاریخ ساز شد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از «mercurynews»،انتصاب یک مرد مسلمان به عنوان اولین مشاور مسلمان در مجمع قانونگذاری کالیفرنیا تاریخ ساز شد.

 

بر اساس اخبار منتشر شده ،«امام محمد یاسر خان» توسط «آنتونی رندون» ، رئیس مجلس ایالتی کالیفرنیا  در روز ۷ دسامبر به عنوان اولین مشاور مسلمان مجلس منصوب شد.

رندون در بیانیه ای در این باره گفت: امام یاسر خان به بهترین شکل تنوع گرایی رو به رشد در کالیفرنیا را نشان می دهد.خان در شش سال گذشته به عنوان مشاور امور دینی در زندان های محلی ، کلانتری ها و بیمارستان ها خدمت کرده است. وی همچنین بنیانگذار و رئیس سازمان غیرانتفاعی المصباح است.

 

المصباح با همکاری بانک غذای «ساکرامنتو » برای تهیه و توزیع مواد غذایی در میان نیازمندان در سراسر «ساکرامنتو» همکاری می کند.این سازمان همچنین به خانواده های کم درآمد کمک می کند تا وسیله نقلیه ای فراهم کنند که به آنها امکان جابجایی راحت تر در شهر را دهد.

 

خان در این باره به سی ان ان گفت: خدا به من اجازه داد که اینجا باشم و سپاسگزارم که برای این نقش انتخاب شده ام.وی افزود: من امیدوارم که این گامی برای سایر امامان و دیگر رهبران اسلامی در کشور باشد تا موقعیت هایی را به دست بیاورند تا ما بتوانیم با جوامع محلی خود در سطح شهر، ایالت و فدرال ارتباط برقرار کنیم. 

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار