تاریخ انتشار :

هادرزفیلد

برگزاری کارگاه آموزش اسلام شناسی برای بازیکنان تیم فوتبال انگلیسی

گروهی متشکل از روحانیون مسلمان در هادرزفیلد، به بازیکنان تیم ورزشی فوتبال آموزش اسلام‌شناسی می‌دهند تا به سئوالات و سوءبرداشت‌های آن‌ها درباره اسلام و مسلمانان پاسخ دهند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از  aboutislam، روحانیون مسلمان در هادرزفیلد انگلستان، به بازیکنان تیم ورزشی آموزش‌های اسلامی ارائه دادند.

با هدف تقویت ورزش از طریق دین ، ​​یک سازمان روحانیت اسلامی، اعضای آکادمی شهر هادرزفیلد را به کارگاهی دعوت کردند تا درباره اسلام بیشتر بدانند و هم‌بازی‌های مسلمان خود را بهتر بشناسند.

این کارگاه به همت روحانیون مسلمان در ورزش سازماندهی شده و به منظور ارائه یک شبکه پشتیبانی ملی دینی به سازمان‌های ورزشی حرفه‌ای تشکیل شد.

اسماعیل باهجی، یکی از برگزارکنندگان کارگاه آموزش دینی گفت: این کارگاه ها با بسیاری از کلیشه‌ها مبازه می‌کند و بسیاری از سوالاتی را که بازیکنان در ذهن دارند اما از پرسیدن آن‌ها وحشت دارند یا فرصتی برای پرسیدن پیدا نکرده‌اند را جواب خواهد داد تا سوءتفاهم‌ها از بین بروند.

وی افزود: من فکر می‌کنم بسیاری از بازیکنان با یک طرز تفکر خوب از اینکه اسلام چیست و دین چیست، از کلاس بیرون خواهد آمد. این امر به نوبه خود به بقیه همکارانشان کمک می‌کند و آنها را تا آنجا که ممکن است آسوده خواهد ساخت.

هدف این سازمان ایجاد فضایی است که به مردم اجازه بدهد درک بهتری از اسلام و آیین مسلمانان داشته باشند.

براهیما دیارا ، هافبک زیر ۱۹ سال ، چنین رویدادی را تحسین کرد و گفت که این اقدامات برای درک بهتر اسلام از هم تیمی‌هایش بسیار مهم است.

وی گفت: من فکر می‌کنم این کارگاه خوب بود زیرا همه باید دین مسلمانان را بیشتر درک کنند.

دیارا خاطرنشان کرد: اکنون هم تیمی‌های من می‌توانند بفهمند که چرا من پنج بار در روز نماز می‌خوانم و برخی از عبارات عربی را که می‌گویم درک می‌کنند و چرا آنها را می‌گویم. من فکر می‌کنم واقعاً خوب است.  

منبع: حوزه نیوز

<

>

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار