تاریخ انتشار :

اوکلند

برگزاری اولین رویداد «هفته رستوران حلال» درمنطقه اوکلند کالیفرنیا

به گفته برگزار کنندگان این نخستین رویداد «هفته رستوران» در ایالات متحده است که تماما بر روی غذای حلال و رستوران‌های اسلامی تمرکز دارد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از ktvu، برای نخستین بار در منطقه اوکلند در ایالت کالیفرنیای آمریکا، غذا دوستان مسلمان و غیرمسلمان، فردا چهارشنبه شاهد برگزاری یک جشنواره غذای حلال خواهند بود.

نخستین رویداد «هفته رستوران‌های حلال» در منطقه خلیجی در حال آماده سازی است و قرار است از روز چهارشنبه آغاز به کار کند. در این جشنوراه قرار است رستوران‌هایی که غذای حلال و اسلامی را آماده می‌کنند، محصولات‌شان را به نمایش بگذارند.

عرفان ریحان از سن خوزه و عباس محمد از اوکلند دو برگزار کننده اصلی این همایش می‌گویند، این نخستین جشنواره‌ «هفته رستوران» در ایالات متحده است که تنها برو روی غذاهایی مطابق با استانداردهای حلال تمرکز دارد.

رستوران‌های شرکت کننده از منطقه خلیج در این جشنواره در ۱۳ دسامبر به شرکت‌کنندگان تخفیف‌های ویژه و محصولات رایگان ارائه خواهند داد.

در هفته رستوران حلال، هر روز رستوران‌های مختلفی ارائه می‌شود که هر یک از آن‌ها پیشنهادات ویژه‌ای را هر روزه ارائه خواهند داد. برخی دست‌فروش‌ها یا غرفه‌های غذای بین راهی نیز در این جشنوراه حضور خواهند داشت.

 دوستداران غذا که در این جشنواره شرکت می‌کنند می‌توانند با مراجعه به رستوران‌ها و تکمیل چالش‌ها امتیاز کسب کنند و جوایزی به غذای عالی رتبه اهدا می‌شود.

از حامیان این مراسم می‌توان به «هول فودز» و  «یلپ ایست بی» و همچنین «شورای اسلامی غذا و تغذیه در آمریکا» اشاره کرد.

منبع:حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار