تاریخ انتشار :

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برگزاری دور هفتم گفت‌وگوی دینی ایران و فیلیپین با موضوع نقش دین در سلامت انسان

دور هفتم گفت‌وگوی دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کلیسای کاتولیک فیلیپین با عنوان «نقش دین در سلامت انسان» ۱۷ آذرماه با حضور اندیشمندان مسلمان و مسیحی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دور هفتم گفت‌وگوی دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و کلیسای کاتولیک فیلیپین با عنوان «نقش دین در سلامت انسان» ۱۷ آذرماه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ به صورت وبینار، برگزار می‌شود و اندیشمندان مسلمان و مسیحی از دو کشور جمهوری اسلامی ایران و فیلیپین آراء خود را در زمینه موضوع سمینار تشریح می‌کنند.

در وبینار دور هفتم گفت‌و‌گوها، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان،‌ رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجج اسلام علی یونسی، مشاور رئیس جمهور، محمدمهدی تسخیری، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها و محمدحسین نیکنام، عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران، حبیب‌الله بابایی، استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رئیس پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی و باقر طالبی‌دارابی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب حضور می‌یابند.

شرکت‌کنندگان مسیحی این وبینار از کشور فیلیپین، اسقف اعظم پابیللو، سرپرست قلمرو کلیسای مانیل، برنارد پانتین، دبیرکل کنفرانس اسقف‌های کاتولیک فیلیپین، اسقف ادوین دلا پنا، رئیس کمیسیون گفتگوی ادیان این کنفرانس خواهند بود.

بنابر اعلام این خبر، لینک اصلی اجرای برنامه مذکور در بستر زوم Zoom به نشانی https://us۰۲web.zoom.us/j/۵۸۷۴۸۸۲۰۴۵  و Meeting ID: ۵۸۷ ۴۸۸ ۲۰۴۵ است.

گفت‌و‌گوی دینی مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌ها با کلیسای کاتولیک فیلیپین از سال ۱۳۸۳ آغاز شده و تاکنون ۶ دور گفت‌وگو با شرکت اندیشمندان دینی دو طرف در تهران و مانیل برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این وبینار می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۱۵۳۶۹۰ و یا پست الکترونیکی cid@icro.ir تماس بگیرند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار