تاریخ انتشار :

همایش «حلال در آسیا ۲۰۲۰»

عصر طلایی آسیا، ۲۰۲۱ و فرای آن برای اکوسیستم حلال

شرکت کنندگان در همایش «حلال در آسیا ۲۰۲۰» با بیان اینکه تا سال ۲۰۶۰ مسلمانان حدود دو سوم کل جمعیت جهان را به خود اختصاص می‌دهند، بر حلال شدن تجارت‌های مختلف در دنیا تاکید کردند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از finance.detik، سازمان جهانی گردشگری متعلق به سازمان ملل، مستقر در مادرید مطرح کرده‌اند که مسلمانان تا سال ۲۰۶۰ ، با حدود دو سوم کل جمعیت جهان، دنیا را به تسلط خودشان درخواهند آورد. و به همین جهت نیز مشاغل دارای گواهینامه حلال از فرصت‌های خوبی برای پیشرفت برخوردار خواهند بود.

جان اونگ ، رئیس اجرایی گروه مشاوره تجارت جهانی نیز گفت: تجار بخش غذا و نوشیدنی و سایر افراد در زمینه‌های مختلف از جمله مانند لوازم آرایشی، دارویی و حتی خدمات مالی باید از این پس برای به دست آوردن گواهینامه‌های حلال رقابت کنند.

جان در همایش «حلال در آسیا ۲۰۲۰» با موضوع «عصر طلایی آسیا، ۲۰۲۱ و فرای آن برای اکوسیستم حلال» گفت: در سال ۲۰۶۰ جمعیت جهان تحت سلطه مسلمانان قرار خواهد گرفت. بنابراین این سئوال مطرح است که آیا شما مطمئن هستید که می‌توانید تجارت خود را حفظ کنید یا اینکه برای خدمت به جمعیت مسلط در جهان، یعنی مسلمانان ، وارد  صحنه تجارت حلال نمی‌شوید و ضرر خواهید کرد؟

به گفته وی ، نه تنها در تجارت مواد غذایی ، بلکه برای کارآفرینان هتل یا سایر اقامتگاه‌ها ، داشتن یک مفهوم مسلمان‌پسند، به ویژه برای جذب گردشگران مسلمان نیز بسیار مهم است.

وی به طور ویژه در بخش گردشگری خاطرنشان کرد که جهانگردان مسلمان جهان ۱۹۴ میلیارد دلار برای سفرهای بین کشوری در طول سال ۲۰۱۹ هزینه کرده اند.

جان گفت: بنابراین من گفتم ، این روندی است که به تدریج قویتر خواهد شد. به عنوان مثال ، هتل‌ها ، مجبور نیستند گواهی حلال داشته باشند ، اما حداقل آنها باید مسلمان‌پسند باشند.

  منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار