تاریخ انتشار :

حقایق عجیب و باورنکردنی درباره جن‌ها

وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) تاکنون هیچ تحقیق مستدل علمی و هیچ سندی در مورد جن در نشریات علمی چاپ نشده‌است. عکس‌هایی با نام‌های متفاوت از جن در اینترنت و پخش شده‌اند که واقعی بودن آن مشخص نیست.

هر از چندگاهی داستا‌هایی را در خصوص جن‌ها می‌شنویم و تصاویری از یک فرد جن زده می‌بینیم که در آن لحظه ترس تمام وجودمان را فرا می‌گیرد، اما در علم پزشکی این موضوع به هیچ عنوان تأیید نمی‌شود و دلیل اصلی رفتار‌های یک فرد جن زده بیماری‌ها اختلالات روانی اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی عنوان می‌شود.

هفتاد و دومین سوره قرآن به نام آن (الجن) نامگذاری شده‌است و این کتاب مقدس وجود این موجود را تایید کرده است.

 

ویژگی‌های جن در قرآن

جن موجودی است که از آتش آفریده شده، بر خلاف انسان که از خاک آفریده شده‌ است.

دارای علم، ادراک، تشخیص حق از باطل و قدرت منطق و استدلال‌اند.

دارای تکلیف و مسئولیت‌اند.

گروهی از آن‌ها مؤمن و صالح و گروهی کافرند.

دارای حشر و نشر و معادند.

قدرت نفوذ در آسمان‌ها و خبرگیری و استراق سمع داشتند و بعداً منع شدند.

با بعضی از انسان‌ها ارتباط برقرار می‌کردند و با آگاهی محدودی که نسبت به بعضی از اسرار نهایی داشتند، به اغوای انسان‌ها می‌پرداختند.

میان آن‌ها افرادی یافت می‌شوند که از قدرت زیادی برخوردارند، همان گونه که میان انسان‌ها چنین است.

قدرت بر انجام بعضی از کار‌های مورد نیاز انسان را دارند.

خلقت آن‌ها روی زمین قبل از خلقت انسان‌ها بوده‌است.

در چه صورتی جن‌ها مزاحم انسان می‌شوند؟

درباره این موضوع که در چه صورت جن‌ها برای انسان‌ها مزاحمت ایجاد می‌کنند راه حل‌های بسیار زیادی وجود دارد که خرافات بودن آن‌ها و کاربردشان اثبات نشده است.

در آیه ٢٧۵ از سوره بقره از طرف خداوند آمده است:آن دسته از افرادی که ربا می‌خورند در قیامت نمی‌توانند برخیزند مگر مثل کسی که در نتیجه تماس با شیطان دیوانه شده و تعادل خود را از دست داده است.

در تفسیر این آیه توسط علامه طباطبایی آمده است:هر چند آیه به هر گونه دیوانگی و جنون ناشی از تماس با شیطان اشاره ندارد، اما بر آن است که برخی از جنون‌ها می‌تواند از ناحیه شیطان باشد.

نتیجه اینکه جنیان و شیاطین به هیچ وجه سلطه قهری و غیر ارادی و تصرف بر انسان نداشته و هر گونه انحرافی که از سوی آن‌ها درباره انسان صورت می‌پذیرد همراه با اختیار و اراده انسان است، ولی در اینکه برخی از سختی‌های زندگی انسان از طرف شیاطین است شکی نیست که جملگی برای امتحان و آزمایش ما است؛ بنابراین باید گفت بین سختی و انحراف تفاوت بسیاری وجود دارد. انحراف مختص مومنین نیست، اما سختی‌ها برای آن‌ها مقدر شده است.

 

راه‌های درمان و علاج

تغییر مکان و محل زندگی هر چند به صورت موقت.

پرهیز از تنهایی.

تلاوت سوره‌هایی از قرآن مانند «چهار قل» و «و ان یکاد».

صدقه دادن.

 

علائم جن در خانه

جن از مخلوقات خداوند است و در تمام مکان‌ها از بیابان، دشت، کوه و جنگل گرفته تا شهر‌ها و داخل ساختمان‌های بلند و برج‌های آسمانخراش، زندگی می‌کند.

اما آیا این واقعیت دارد که اجنه و شیاطین در خانه‌ها و کنار ما زندگی می‌کنند؟ آیا بودنشان برای ما خطرناک است یا خیر؟ پاسخ مثبت است. وجود جن در خانه یا بودن اجنه ساکن در منزل، چه از نوع مسلمان و چه غیر مسلمان آن به ضرر ما تمام می‌شود. چون باعث آزار اعضای خانواده شده و زندگی را به نوعی مختل می‌کنند. در این بخش با نشانه‌ها و علائم جن در خانه آشنا می‌شویم که مشاهده هر یک از آن‌ها در منزل، نشان از وجود اجنه‌هایی مخرب و خطرناک است:

 

علائم کلی حضور اجنه در منزل:

۱. گم شدن و ناپدید شدن اشیاء و وسایل منزل از مکانی که آن‌ها را در آنجا قرار داده ایم.

۲. منتقل شدن اشیاء از جایی به جای دیگر به خودی خود و بدون دخالت ما. (مثلا من مسواکم را دیروز در تاقچه اتاقم گذاشتم، ولی امروز آن را در آشپزخانه پیدا می‌کنم وقتی هم از افراد خانواده می‌پرسم میبینم کسی به مسواک من دست نزده است)

۳. وقتی در خانه تنها هستیم کسی مارا صدا می‌زند. (مثلا شنیدن صدای همسر و فرزندان که ما را صدا میزنند در صورتی که هیچکس غیر از ما در خانه نیست یا همسر ما سال‌ها از دنیا رفته است).

۴. شنیدن صدا از آشپزخانه، مانند بهم خوردن ظروف یا باز شدن شیر آب یا شکسته شدن شیشه.

۵. شنیدن صدا‌هایی مانند خمیازه کشیدن، صدای پا، صدای گریه، خنده و یا صدای پچ پچ در حالی که مطمئن هستیم کسی غیر از ما در خانه نیست.

۶. افتادن و شکستن ظروف شیشه‌ای یا چینی و همچنین خراب شدن غیر عادی و مستمر وسایل منزل، سوختن و از کار افتادن آنها.

۷. دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و یا روشن و خاموش شدن بدون دلیل لامپ‌ها و وسایل برقی مانند رادیو و تلویزیون در حالی که ما از خاموش بودن یا روشن بودن آن‌ها از قبل مطمئن بودیم.

۸. دیدن حیوانات، حشرات و خزندگانی مانند مار که هر بار آن‌ها را می‌کشیم دوباره همان موجود را زنده می‌بینیم [این نشانه با جادو همراه است].

۹. گریه کردن و جیغ زدن‌های بی دلیل نوزادان و کودکان و پریدن ناگهانی آن‌ها از خواب.

۱۰. خون دماغ شدن اعضای خانه بدون دلیل، سردرد و اختلافات و مشاجره‌های پی در پی در خانه و بین اعضای خانواده.

۱۱. دیدن حشرات موذی، گربه و سگ‌های سیاه در خواب که در منزل راه می‌روند و مانور می‌دهند.

۱۲. تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به سردی یا گرما بدون وجود منبعی خاص یا دلیل واضح.

۱۳. واق واق کردن مداوم و بی دلیل سگ‌های خانگی یا خیره ماندن حیواناتی مثل سگ و گربه بر شیئی خیالی و نامرئی در گوشه‌ای از منزل و یا امتناع حیوانات خانگی از رفتن به اتاقی که قبلا راحت وارد آن می‌شدند.

۱۴. دیدن سایه‌هایی که به یکباره از اتاق خارج شده یا وارد اتاقی دیگر می‌شوند و یا از حمام به توالت و برعکس حرکت می‌کنند.

 

در اینجا بعضی از علائم جن در خانه را با توضیح بیشتر، شرح می‌دهیم:

۱. گم شدن اشیاء و وسایل شخصی در منزل:

محققان و دانشمندان چند نظریه مختلف در رابطه با گم و ناپدید شدن اشیاء دارند که می‌توانند در بعضی شرایط درست باشند. مانند فراموشی و حواس پرتی ما در گم شدن اشیاء و یا پدیده دیگری بنام “کوری موقت” و نظریه انتقال یافتن اشیاء از گذشته به آینده یا بالعکس که از فیزیک کوانتوم پیروی می‌کند و سایر نظریه‌ها که بعضی از آن‌ها را علم هم به اثبات رسانده است. (البته این هم می‌تواند در گم شدن اشیاء نقش داشته باشد. اینکه انسان‌های اطراف ما به قصد مزاح یا غیر مزاح وسایل مارا برمی‌دارند)

همچنین کتاب و فیلم‌های زیادی در این باره نوشته و ساخته شده است از جمله کتاب یا قصه خیالی و کودکانه “وام خواهان” نوشته خانم مری نورتون در سال ۱۹۵۲و کوتوله‌های معروف این داستان که فیلم کارتونی آن هم بعد‌ها با عنوان دنیای مرموز آریتی ساخته شد و خیلی‌ها را به این فکر فرو برد که اگر این شخصیت‌ها خیالی هستند پس براستی اشیاء و وسایل ما کجا می‌روند؟ یا چه کسی اشیاء و سایل ما را برمی‌دارد و دوباره آن‌ها سر جایشان قرار می‌دهد؟ قصد او از این کار چیست؟ اگر از ما بپرسید در بیشتر موارد این ناپدید شدن اشیاء را دارای علتی ماورایی می‌دانیم. حتی همین پدیده کوری موقت یا حواس پرتی و فراموشی نیز ریشه‌ای ماورایی دارد.

انسان، در حالت عادی، کاملا طبیعی است و این نیرو‌های ماورایی و شیطانی هستند که باعث به هم خوردن روال عادی زندگی ما و مختل شدنش می‌شوند. اما چرا این اتفاق رخ می‌دهد؟ آیا اجنه و شیاطین از وسایل گمشده ما استفاده می‌کنند؟ پس چرا در بعضی موارد دوباره آن‌ها را سر جای خودشان برمی‌گردانند؟

 

اختلاف و مشاجره انداختن بین اعضای خانواده

اولین هدف شیاطین از برداشتن وسایل ما، بخصوص اگر موکلین طلسم باشند، دشمنی انداختن  بین اعضای خانواده است. به عنوان مثال در یک خانواده از جنوب ایران، مداوم از گاو صندوق آن‌ها پول و اشیاء قیمتی گم می‌شد. با اینکه هیچ کسی جز پدر خانواده رمز و کلید گاو صندوق را نداشت، اما هر بار که درب آن را باز می‌کرد متوجه میشد که یک مبلغی از پولش کم یا تکه‌ای از جواهرت یا سکه‌های طلا برداشته شده است. آن هم بدون هیچ آسیبی به گاو صندق و یا حتی جابجایی و به هم خوردن بقیه‌ای اشیاء داخل گاو صندوق! این کار باعث شد تا پدر خانواده به زن و فرزندان خود گمان بد برده و مشاجره و درگیری بین آن‌ها روز به روز شدت بگیرد. بعد از این ماجرا دوربین مدار بسته هم در خانه کار گذاشته شد، اما هیچ چیز در آن ثبت نشد.

 

انتقام گیری

ممکن است ما ناخواسته به اجنه ساکن در منزل آسیبی برسانیم و آن‌ها بخواهند برای انتقام و یا در آوردن حرص ما وسایل شخصی مان را بدزند.

 

خودنمایی و جلب توجه

بعضی از اجنه دوست دارند ما متوجه حضور آن‌ها باشیم یا یک جورایی قدرت و توانایی خودشان را به رخ ما بکشند و خودنمایی کنند. مثلا بگویند اگر من را نادیده بگیرید می‌توانم حضورم را به اشکال مختلف به شما ثابت کنم. این سه دلیل از دلایل عمده اجنه برای برداشتن اشیاء و وسایل شخصی ما هستند. البته دلایل دیگری هم وجود دارد، اما چون زیاد متواتر نیستند از ذکر کردن آن‌ها و طولانی شدن بحث خودداری کردیم.

اما اگر اجنه و شیاطین به اهداف خود در سه دلیل بالا رسیدند ممکن است بعد از مدتی دوباره اشیاء را سر جای خود قرار دهند تا هم آن اختلافی که اول گفتیم بیشتر شود و هم کور بودن و بی حواس بودن به خصلت‌های رفتاری ما اضافه شود. البته عذاب وجدانی که ممکن است بعد از پیدا شدن شئ گم شده و اتهامی که به این و آن در راستای این ماجرا زده ایم، سراغ ما بیاید.

 

بو‌هایی از منبعی ناشناس

بعضی از افرادی که اجنه ساکن منزل آن‌ها بودند گزارش می‌کردند که هر چند وقت یکبار بو‌های عجیب و بدون منبع مشخص را استشمام می‌کنند که تا بحال مشابه آن بو را در منزل استشمام نکرده بودند. بو‌هایی مانند بوی سیگار برگ، یا بوی گل‌های طبیعی، باروت و… برخی‌ها میگویند گاهی منبع این بو، می‌تواند روح انسان مرده‌ای باشد که در دوران حیات خود از این عطر استفاده میکرده و حالا با ورودش به اتاق من این عطر نیز همراه او وارد می‌شود!

گاهی نیز این بو توسط جنی که قصد جلب توجه یا ابراز علاقه داشته باشد، وارد اتاق می‌شود. بر خلاف روانشناسان و پزشکان اعصاب که این نوع استشمام بو‌ها را نوعی توهم و احساسات وهمی می‌دانند ما علت این بو‌ها را منبعی ماورایی می‌دانیم، چون این بو‌ها بیشتر مواقع در حالت تنهایی و زمانی که در اتاق یا منزل تنها باشیم حس می‌شوند که خود دلیل بر وجود موجودی ماورای است. چون اگر توهم باشد شخص بیمار در کنار جمع نیز باید این بو‌ها را استشمام کند.

 

خواب آدم‌های ناشناس و مکان‌های ناشناس را دیدن

بعضی از ارواح و اجنه موجود در منزل مایل هستند با ساکنین آنجا ارتباط برقرار کرده و قصه زندگی خود را از طریق خواب به شخص بازگو کنند. از آنجایی که اجنه و ارواح این توانایی را دارند با روح ما در خواب ارتباط برقرار کرده و آن را هرجایی که بخواهند ببرند، به خواب ما آمده و ما را به گذشته خودشان ببرند تا به ما بگویند در دوره حیاتشان چه اتفاقاتی برای آن‌ها رخ داده بود. [اگر به آن‌ها ظلم شده ما را به دیدن افرادی می‌برند که به آن‌ها ظلم کرده اند. گاهی میخواهند ما را به دیدن ساکنان سابق خانه‌ای که در آن ساکن هستیم ببرند تا شاید با این کار‌ها یک جورایی خود را سرگرم کنند.

 

تعقیب و همراهی

در بیشتر خانه‌هایی که اجنه و ارواح در آن حضور دارند ساکنان آن گهگاهی احساس میکنند کسی پشت سرشان حرکت میکند. “این حالت در جن عاشق نیز رخ می‌دهد” مثلا خانم‌ها در آشپزخانه و مواقعی که جلوی اجاق مشغول پخت و پز هستند احساس می‌کنند کسی پشت سرشان ایستاده یا از کنارشان رد می‌شود، اما وقتی برمی‌گردند کسی را مشاهده نمی‌کنند. این اتفاق جلوی آینه و در رختخواب نیز بار‌ها گزارش شده است.

همیشه اینجور مواقع بر ترس خود غلبه کرده و با برگشتن و نگاه کردن به پشت سر از نبودن چیزی غیر از خودتان مطمئن شوید. دیدن صرفا یک سایه آن هم فقط یکبار شرط وجود اجنه در منزل نیست. این عمل باید به کرات برای ما اتفاق بیفتد تا از وجود آن‌ها مطمئن شد.

البته از دیدگاه علم و متخصصان اعصاب و روان این احساس تعقیب و دیدن سایه ها، به منطقه‌ی برآمدگی و چین خورده مغز [ Angular Gyrus]برمی‌گردد. این نتیجه به این صورت حاصل شد که سمت چپ این منطقه از مغز بیمار را در معرض شوک الکتریکی قرار دادند، شخص بیمار در این حال احساس کرد نوعی سایه یا شبح سیاه پشت سرش ایستاده است. اما وقتی سمت راست مغز را در معرض شوک الکتریکی قرار دادند مشاهده شد که بیمار این بار شخصی شبیه خودش را می‌بینید که از جسمش خارج می‌شود.

پزشکان معتقدند این بخش از مغز با عصب‌های حسی که مسئول شناسایی موقعیت ما در خلاء، و همچنین مسئول شناسایی احساس فشار، تب و درجه‌ی حرارت هستند، ارتباط دارد. با تمام احترامی که به روانپزشکان و پزشکان مغز و اعصاب و تحقیقاتشان قائلیم، شوک الکتریکی دادن به این نوع بیماران و دیدن عکس العمل آنها، هیچ یافته تازه‌ای را اثبات نخواهد کرد. چون این نوع جن‌ها در سر و بدن انسان نیز حضور دارند و از آنجایی که جن نوعی انرژی است و در آن طرف، شوک الکتریکی نیز نوع دیگری از انرژی است، پس روی هم تاثیر گذاشته و باعث واکنش موقت جن و همزاد خواهد شد و بیمار آن را به اشکال مختلفی مشاهده می‌کند.

 

سنگین بود هوا و جو داخل منزل

از دیگر علائم جن در خانه این است که وقتی اجنه و شیاطین ساکن خانه‌ای شوند، [بخصوص اگر از طریق طلسم باشد]افرادی که در آن خانه زندگی می‌کنند احساس نوعی سنگینی و ثقل در هوا میکنند. انگار نفس کشیدن در آن خانه سخت، و فرد دچار خفگی می‌شود. اما وقتی از خانه خارج می‌شویم احساس می‌کنیم یک بار سنگین یا یک وزنه‌ی بزرگ از روی دوش ما و یا از روی سینه‌ی ما برداشته می‌شود.

این به سختی نفس کشیدن ممکن است همیشگی نباشد و در بعضی ساعات یا به یک باره به آدم دست می‌دهد. گاهی مهمان نیز که وارد خانه‌ی ما می‌شود این سنگینی را حس می‌کند، اما نمیداند علت چیست؟! در این هنگام معمولا شاهد جملاتی همچون: هر وقت منزل شما می‌آیم احساس خفگی می‌کنم…. خونه‌ی شما یک جوری است… من باید بروم… و مانند این جملات، از مهمانان خواهیم بود.

 

صدا‌هایی از منبع نامعلوم

بعضی از افرادی که اجنه و شیاطین ساکن خانه آن‌ها هستند همیشه صدا‌های عجیب و غریبی را می‌شنوند که منبع آن‌ها مشخص و قابل شناسایی نیست. مثلا صدای جیغ زدن و فریاد یک نفر، صدای گریه یا خنده، موسیقی و آواز، صدای شکستن شیشه یا افتادن ظروف، صدای همهمه و یا صدای پچ پچ دو نفر بایکدیگر و صدا‌های مشابه دیگری که افراد ساکن در خانه آن‌ها را می‌شنوند. بعضی‌ها معتقدند اجنه و شیاطین به این دلیل این صدا‌ها را بوجود می‌آورند تا مارا متوجه حضور خود کرده و بگویند ما هستیم و حضور داریم.

گاهی هم پیش آمده این موجودات ما را به اسم خودمان نیز صدا میزنند، مثلا زن در آشپزخانه مشغول پخت و پز است که یک نفر او را به اسم کوچکش صدا میزند، ولی وقتی برمیگردد و دنبال منبع صدا میگردد کسی را نمی‌یابد. گاهی این صدا از طرف اعضای خانواده نیز شنیده می‌شود، مثلا کسی مارا با لحن و تن صدای همسرمان صدا می‌زند، اما وقتی از او می‌پرسیم تو منو صدا کردی و یا کاری داشتی؟ همسر ما در کمال تعجب می‌گوید من اصلا تورو صدا نکردم، لابد خیالاتی شدی!

وجود این نوع صدا‌ها و اینکه آیا واقعی هستند یا ما خیالاتی می‌شویم، دانشمندان و محققان را بر این داشت تا راز این صدا‌ها را کشف کنند. بر همین اساس پدیده‌ای بنام EVP یا همان پدیده صدا‌های الکترونیکی’ [Electronic Voices Phenomena]بر سر زبان‌ها افتاد. در این نوع پدیده، دستگاهی طراحی شد که قادر بود صدا‌هایی با فرکانس خیلی پایین را ضبط کند. اکثر افرادی که در این کار تحقیق و تفحص کردند اعلام داشتند که توانسته اند صدای ارواح مردگان را با این دستگاه ضبط کنند!

اما خیلی به ندرت پیش می‌آید که این صدا‌های ضبط شده مفهوم داشته باشند یا معنی و ترجمه شوند. شاید در صد سال اخیر از بین صد‌ها هزار صدای ماورایی ضبط شده، تنها یکی دو جمله معنی و مفهوم داشت و ترجمه شد. دانشمندان و محققان زیادی از جمله ادیسون در این باره اظهار نظر کرده اند. همچنین دستگاه‌های مختلف زیادی که صدا‌های ماورا الطبیعه را ضبط می‌کنند ساخته شد و به تبع آن، کتاب، فیلم‌های داستانی و مستند‌های زیادی نیز در این باره نوشته و ساخته شدند.

 

۷. تغییرات غیر عادی در دمای منزل:

گاهی در یک خانه مشاهده می‌شود گوشه‌هایی از منزل سردتر از سایر جا‌ها است یا اینکه دمای یک اتاق از سایر اتاق‌ها سردتر است. گاهی نیز شخص احساس می‌کند بدون علت و به یکباره دمای اطرافش تغییر می‌کند، مثلا یکدفعه سردش می‌شود. با توجه به اینکه جن نوعی انرژی است هر جا که حاضر شود انرژی مکانیکی موجود در آنجا را جذب می‌کند پس وقتی انرژی گرمایی را با حضورش جذب می‌کند، دمای هوای آنجا کم شده و شخص احساس سرما می‌کند یا بالعکس.

 

۸. تغییرات غیر عادی در برق و روشنایی منزل:

در بعضی از خانه‌هایی که اجنه و شیاطین در آنجا زندگی می‌کنند، روشنایی منزل و کار کردن وسایل الکترونیکی، طبیعی و عادی نخواهد بود. سوختن بی دلیل و مستمر لامپ‌ها و یا روشن و خاموش شدن سریع آنها، سوختن وسایل منزل علی رغم نو یا تازه تعمیر بودنشان از جمله‌ی این علایم هستند. گاهی نیز مشاهده شده مثلا هنگام خروج از منزل لامپ‌ها را خاموش می‌کنیم، ولی وقتی برمی‌گردیم می‌بینیم لامپ‌ها روشن هستند یا بالعکس، گاهی از خاموش بودن تلویزیون یا یک وسیله برقی اطمینان داشتیم، ولی وقتی به خانه برمی‌گردیم می‌بینیم تلویزیون روشن است.

 

 

 

احساس لمس شدن یا ضربه‌های فیزیکی

در حالت‌های خیلی شدیدی که جادو نیز در منزل باشد، افراد ساکن در منزل احساس می‌کنند توسط افرادی لمس می‌شوند، ولی نمی‌دانند چه کسی آن‌ها را لمس کرده است. به عنوان مثال احساس میکنیم یک نفر دست ما را می‌گیرد و فشار می‌دهد حتی اثر انگشتانش روی دست ما نیز میماند یا دراز کشیده ایم حس می‌کنیم کسی پای ما را له می‌کند. یک نفر مشت یا سیلی محکمی به صورت ما می‌زند طوری که اثر آن روی صورت ما تا چند دقیقه نمایان می‌شود. یا اینکه صبح وقتی از خواب بیدار می‌شویم روی بدن کبودی مشاهده میکنیم. این‌ها از علائم وجود جن در خانه است.

نکته: هر نوع احساس لمس شدن از علائم جن در خانه نیست. بعضی‌ها حس میکنند کسی جسمشان را نوازش می‌کند یا دست در موهایشان می‌کشد، این احساس اگر تکرار شود نشان از وجود موجودات ماورایی است، اما اگر تنها یکبار رخ داده باشد لازم نیست آن را جدی بگیریم. در حالت‌های خیلی نادر اشخاص بعد از این ضربه‌ها [چه در خواب و چه در بیداری]روی جسم خود خراش و زخم نیز مشاهده می‌کنند. این حالت‌ها حتی اگر یکبار هم رخ داده باشد باید آن‌ها را جدی گرفت و دنبال درمان معنوی رفت.

 

تغییرات ناگهانی در اخلاق و رفتار

اگر اجنه و شیاطین ساکن در منزل از نوع خبیث و پلید باشند، افراد ساکن در آن خانه دچار تغییرات ناگهانی در رفتار و برخورد می‌شوند. مثلا همسر یا پدر خانواده به یکباره از کوره در رفته، عصبانی شده و شروع به داد و بیداد کردن می‌کند. یا دختر خانواده بلافاصله بعد از خنده و شادی دچار غم می‌شود. کودکان به جان همدیگر می‌افتند یا مادر بچه خود را به باد کتک می‌گیرد. شیاطین در اکثر این نوع خانه‌ها بنابر طبیعت پلیدشان با تحریک و دو به هم زنی بین اعضای خانواده سعی در فروپاشی و بر هم زدن آرامش خانواده را دارند.

 

دیدن شبح و سایه‌های سیاه

این علامت از بارزترین علائم وجود جن در خانه هاست. معمولا اجنه‌هایی که مدت زیادی در یک خانه ساکن باشند با ظاهر کردن خود یا عبور به شکل یک سایه از پشت سر یا مقابل اعضای خانه، قصد خودنمایی دارند. در حالت‌های پیشرفته و از نوع جادو در منزل، گاهی اجنه و شیاطین خود را به شکل پدر یا مادر برای چند ثانیه ظاهر میکنند! یا به شکل توده‌ای از دود در گوشه‌ای از خانه مشاهده می‌شوند.

گاهی بصورت کودکانی که دارند در خانه بازی میکنند یا مردی سیاه پوش با قامتی خمیده و همچنین دختری که دارد لبخند میزند نیز دیده می‌شوند. البته این نوع ظاهر شدن فقط برای چند ثانیه است و به محض مشاهده شدن پنهان می‌شوند، ولی بهتر است مساله جدی گرفته شده و به دنبال درمان معنوی رفت.

 

نشانه‌های فیزیکی دیگر

از دیگر نشانه‌ها و علائم جن در خانه که به ما میگوید اجنه و شیاطین ساکن منزل ما هستند، وجود خط و نوشته‌های نامفهوم روی کاغذ، بخار شیشه، ظروف و یا بر روی در و دیوار خانه است. یا اینکه جای دست یا اثر و رد پایی ناشناخته غیر از ردپای انسان و حیوان روی سطوح و پشت بام‌ها مشاهده کنیم. شاید هدف این موجودات از دادن این نشانه‌ها این که به ما بگویند آن‌ها در این مکان حضور دارند و آن‌ها صاحب اصلی و قدیمی این مکان هستند.

 

توضیح مهم:

چگونه تشخیص دهیم آلوده بودن منزل به انرژی‌های منفی ماورایی، حاصل حضور موکلین یک جادوست یا حاصل حضوری از موجودات ماورایی آزاد که از قبل ما ساکن منزل بودند؟ از قرار معلوم، موجودات ماورایی در بسیاری از خانه‌ها ساکن هستند. اما بسته به نوع آنها، برخی بی آزار هستند و ما به هیچ وجه متوجه حضور آن‌ها نخواهیم شد. برخی دیگر آن‌ها مالکیت منزل را از آن خودشان میدانند و مایل نیستند هیچ انسانی در آن خانه زندگی کند.

نوع دیگر آن، اشغال منزل به دست موکلین جادویی است که یکی از اعضای خانواده به آن مبتلا هستند. فرق میان موجودات ماورایی آزاد ساکن در منزل با موکلین جادو که به دستور جادوگر وارد منزل شده اند چیست؟

 

برخی علائم جن در خانه که بصورت آزاد ساکن منزل می‌شود:

۱. خیالات و توهم

۲. جابجایی اجسام

۳. کسی ما را صدا میزند

۴. صدای افتادن اشیاء

۵. وجود اشیاء و وسایل ناشناس در منزل

علایم فوق در بیشتر موارد توسط اجنه‌های آزاد ساکن در منزل مشاهده می‌شوند، ولی این بدان معنی نیست که موکلین طلسم یا نوع دیگر موجودات ماورایی نتوانند این کار‌ها را انجام دهند یا بالعکس.

 

اما علائم وجود موکلین سحر و جادو در منزل:

۱. لباسها:

وجود لباس‌های پاره یا قیچی شده در منزل یا گم شدن لباس‌های شخص از روی بند یا از داخل کمد لباس.

۲. حشرات:

هجوم حشرات مختلف یا موش‌ها به منزل [این پدیده با چشم و حسد نیز مشترک است]

۳. شنیدن صدای جیغ و ناله:

وقتی شخص در منزلش صدای قرآن یا اذان پخش کند، همزمان با آن، صدا‌هایی مانند جیغ زدن و یا ناله کردن‌های ناشناس می‌شنود.

۴. سوختن لامپها:

سوختن پیاپی لامپ‌های منزل از شگرد‌های موکلین جادوست، تا با ایجاد فضای تاریک در منزل، مقدمات لازم را جهت جولان دادن خودشان فراهم کنند.

۵. اتفاقات آسیب زننده:

پا گذاشتن روی اشیاء نوک تیز یا رفتن میخ و سوزن در پای افراد خانواده، سقوط اشیاء روی سر، سُر خوردن یا افتادن از پله‌ها و از این گونه اتفاقات…

۶. تنفر از منزل:

سنگین بودن جو منزل، ترسیدن هنگام ورود به آن، و میل به ترک هر چه زودتر خانه از علائم حضور موکلین جادو در منزل است.

 

منبع: رکنا – باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار