تاریخ انتشار :

داغستان

برگزاری مسابقه «بهترین قصیده، عشق به رسول اکرم(صلی الله علیه و آله)»

داغستان مسابقه «بهترین قصیده عشق به رسول اکرم(صلی الله علیه وآله)» را با حضور ۱۰۰ شرکت کننده برگزار کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، بخش بانوان در شعبه آموزش و پرورش وابسته به اداره فتوا در داغستان مسابقه «بهترین قصیده عشق به رسول اکرم(صلی الله علیه وآله)» را در میان دختران مسلمان در دانشکده علوم انسانی شهر مخاچ ‌قلعه به راه انداخت.

در این مسابقه نزدیک به ۱۰۰ دختر مسلمان بین سه تا ۱۰ سال شرکت کردند. برگزار کنندگان جوایز نقدی و هدایای نفیسی را به برگزیدگان مسابقه بهترین قصیده درباره رسول اکرم(صلی الله علیه وآله) اعطا کردند.

برگزارکنندگان این مسابقه به همه کودکانی که در این مسابقه شرکت کردند اما برنده نشدند، نیز هدایایی همچون کتاب، اسباب بازی و دست گل اهدا کردند.

داغستان به تازگی مسابقه اذان را در مسجد الجمعه در شهر مخاچ ‌قلعه برگزار کرده بود و بهترین موذنان این کشور انتخاب شدند. در این مسابقه نزدیک به ۱۲۰ نفر از سراسر داغستان شرکت کردند که بیش از ۲۰ نفر به مرحله پایانی راه یافتند.

دانشکده علوم انسانی شهر مخاچ ‌قلعه نیز اخیرا نمایشگاه معرفی حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) را با عنوان «تقدیم به حبیب خدا» به راه انداخت.

در پی اظهارات خصمانه «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه نسبت به مسلمانان و دفاع از انتشار کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله)، داغستان برای آشنا کردن مردم با زندگی و ویژگی های حضرت محمد(صلی الله علیه وآله) به راه اندازی کمپین ها و نمایشگاه های مختلف روی آورده است.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار