تاریخ انتشار :

منطقه بردفورد در انگلیس

جلسه آنلاین میان ادیانی فعالان مذهبی به مناسبت هفته ادیان

فعالان مذهبی در بردفورد در شمال انگلستان، در جلسه بحث میان ادیانی آنلاین حضور به هم رساندند تا در وضعیت شیوع ویروس کرونا، همدلی و باایمان باقی بمانند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از thetelegraphandargus، فعالان  مذهبی از سراسر منطقه بردفورد در انگلیس، در یک اجلاس میان ادیانی حضور پیدا کردند. شرکت کنندگان در وبلاگ «ایمان داشتن» از طریق کنفرانس ویدئویی و به مناسبت هفته «ادیان» گردهم جمع شدند.

توبی هووارت اسقف برادفورد و جنی رامسدن مشاور حفظ ادیان مذهبی میزبان این نشست بودند.

وبلاگ «ایمان داشتن» توسط جنی در حین قرنطینه راه اندازی شد و شخصیت‌های مذهبی و فعالان مدنی داستان‌های الهام‌بخشی از چگونگی کمک دین برای ادامه زندگی در شرایط سخت و بحران را در آن به اشتراک می‌گذارند.

این جلسه شبانه آنلاین شامل سخنرانانی از شخصیت‌های مذهبی مسلمان، یهودی، هندو، سیک و مسیحی بودند که هر یک از آن‌ها به وبلاگ کمک کرده‌اند. شرکت‌کنندگان توضیح دادند که چگونه به آسیب پذیرترین افراد در جوامع در وضعیت وخیم بحران کرونا کمک‌رسانی می‌شود.

آن‌ها همچنین روایت‌هایی را در مورد چگونگی برگزاری جشنواره‌های قابل توجه در دوران قرنطینه به اشتراک گذاشته‌اند. و کتاب‌های مقدس یا دعاهایی را که موجب دوام آنها شده معرفی کردند.

پس از بحث مجازی ، همکاران در گروه های کنفرانس ویدیویی کوچکتر و برای تأمل و پاسخ به شنیده‌های خود ملاقات کردند.

اسقف توبی گفت: کمتر این فرصت پیش می‌آید تا ما آنچه را که مردم از عقاید مختلف به اشتراک می‌گذارند بشنویم. اما چرا؟  

جنی رامسدن گفت: ایمان بخشی جدایی ناپذیر در زندگی بسیاری از مردم است، بنابراین شناخت این مسئله و پرسش از مردم که چگونه ایمان آنها را در طول این اوقات عجیب و دشوار  حفظ کرده بسیار مهم است

حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار