تاریخ انتشار :

رادیو قرآن

گرامیداشت یاد و خاطره شهید ادواردو آنیلی در برنامه “حکایت جاودانگی”

برنامه «حکایت جاودانگی» روز پنجشنبه ۲۲ آبان ماه با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهید ادواردو آنیلی از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن ؛ برنامه «حکایت جاودانگی» با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و نگاهی به سیره قرآنی آن عزیزان پنجشنبه‌های هر هفته از رادیو قرآن پخش می‌شود.
معرفی کتاب، گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید و فرازهای قرآنی آن، خاطرات شهید از زبان همسر، روایت گوشه‌ای از زندگی شهید با صدای وی و خانواده، پخش گوشه‌ای از فیلم، کلیپ و یا سریالی که با محوریت زندگی شهید مورد نظر ساخته شده و گزارش مردمی از بخش‌های مختلف این برنامه مستد – ترکیبی است.
همزمان با بیستمین سالگرد شهادت ادواردو آنیلی شهیدی که تازه مسلمان شده بود برنامه حکایت جاودانگی به زندگینامه آن شهید بزرگوار می پردازد.
برنامه “حکایت جاودانگی” به تهیه کنندگی سمیرا قنبری و گزارشگری ابوالفضل وطن دوست و کامران برومیده پنجشنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۸:۲۰ پخش خواهد شد. تکرار این برنامه نیز جمعه ساعت ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار