تاریخ انتشار :

فوتباليست مشهور

فرانک ریبری : من قبل از هر مسابقه نماز می خوانم

ین اسلام در سخت ترین شرایط زندگی ام به من آرامش داد، طوری که درونم را توانستم به خوبی کنترل کنم. من قبل از هر مسابقه نماز می خوانم.

ریبری

ریبری

 

 

 

به گزارش رهیافتگان: فرانک ریبری، متولد ۷ آوریل ۱۹۸۳ ، بازیکن فوتبال فرانسوی است . او از سال ۲۰۰۲ میلادی مسلمان شده و نام خود را از فرانک به بلال تغییر داده است. چون در ۵ سالگی تصادف سختی کرده بود و در آن، قسمتی از پوست صورتش کنده شده بود، به او لقب صورت زخمی داده شده است.

 

یک تحول در زندگی ریبری باعث شد اینبار راهش را بدرستی ادامه دهد؛ ازدواج با زنی مسلمان. ریبری در مصاحبه ای گفت ازدواج با همسرم واهبه باعث شد دینم را تغییر دهم و مسلمان شوم. همسرم هم خیلی به من کمک کرد و همیشه در کنارم بود و واقعا خوشحال هستم که مسلمانم.

دین اسلام در سخت ترین شرایط زندگی ام به من آرامش داد، طوری که درونم را توانستم به خوبی کنترل کنم. من قبل از هر مسابقه نماز می خوانم.

او همچنین به اطلاع تیمش رساند که در ماه رمضان روزه می گیرد. و با اجازه از مقامات تیم بایرمونیخ در سفر کوتاه تیم بایرمونیخ در عربستان به همراه حمید التین توپ توانستند اعمال حج را به جای بیاورند، بدین صورت که با هماهنگی قبلی و بین دو نیمه بازی دوستانه با الوحده در جده، از تیم خود جدا شدند، و از مسجدی در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر مکه، محرم شده و اعمال حج عمره را انجام دادند.

منبع: تازه مسلمانان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار