تاریخ انتشار :

بهترین پاسخ مسلمانان دربرابر نژادپرستی مکرون و اهانت به پیامبر اکرم(ص) و اسلام

راه اندازی کمپین تحریم کالاها و محصولات فرانسه در جهان اسلام

فعالان حقوقی و اجتماعی کمپین تحریم کالاهای فرانسوی را به دلیل اظهارات ضد اسلامی «امانوئل مکرون» به راه انداختند.

  به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان): به نقل از عربی ۲۱، در پی اظهارات ضد اسلامی «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه، فعالان حقوقی و اجتماعی در بیشتر کشورهای حوزه خلیج فارس، مراکش، الجزایر و مصر از طریق شبکه های اجتماعی کمپین تحریم کالاها و محصولات فرانسه را به راه انداختند.

 

این فعالان با هشتگ های «# تنها _ رسول _ الله»، «# تحریم_ محصولات _ فرانسه» و «مکرون_ به پیامبر اکرم(ص) _ اهانت می کند» اظهارات مکرون را محکوم کردند.

این فعالان اعلام کردند: اظهارات مکرون باعث شد تا وزیران و مسئولان فرانسوی بدون هیچ ترسی اظهارات نژادپرستانه خود را ضد مسلمانان ایراد کنند.

 

این فعالان از همه مسلمانان در جهان خواستند تا با سفیران فرانسه مکاتبه کنند و این اقدامات را محکوم کنند. همچنین از دولت فرانسه خواسته شود از اقلیت مسلمان در این کشور حمایت کند نه نوک پیکان را برای حمله به سمت آنها بگیرد.

 

این فعالان با انتشار خبرهایی درباره واکنش انجمن های عربی نسبت به اظهارات ضد اسلامی مکرون اعلام کردند: ۵۴ انجمن و جمعیت در کویت محصولات فرانسه را تحریم کردند.

 

این فعالان تاکید کردند: جنگ اقتصادی خسارت سنگینی به فرانسه وارد خواهد آورد. بهترین پاسخ مسلمانان دربرابر نژادپرستی مکرون و اهانت به پیامبر اکرم(ص) و اسلام تحریم محصولات این کشور است.

 

در همین حال، برخی از طرفداران دولت امارات خواستار تحریم نکردن محصولات فرانسوی و تحریم کردن محصولات ترکیه شدند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار