تاریخ انتشار :

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برگزاری وبینار منطقه ‎ای کنفرانس وحدت اسلامی در جنوب شرق آسیا

وبینار منطقه‎ای کنفرانس وحدت اسلامی با عنوان «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» در حوزه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا برگزار می‌شود.

  به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان):به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وبینار منطقه‌ای کنفرانس وحدت اسلامی با عنوان «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» در منطقه شرق و جنوب شرق آسیا با مشارکت و همکاری تعدادی از سازمان‌های مردم نهاد و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و رایزنی‌های فرهنگی ایران در منطقه و با سخنرانی بیش از پانزده نفر از اندیشمندان دانشگاهی و علمای اسلامی کشورهای مالزی، اندونزی، فیلیپین، تایلند، ژاپن، سنگاپور، میانمار، کره جنوبی، کامبوج، چین و تیمور شرقی و با حضور حجت‌الاسلام  حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

در این وبینار سخنرانان در خصوص ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام، نقش دانشمندان و نخبگان مسلمان و رسانه‌های جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب و تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی در عصر کرونا برای جوامع اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

وبینار مذکور روز پنجشنبه، ۸ آبان ماه ۹۹ مصادف با ۱۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۲ و ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ پس از مراسم افتتاحیه کنفرانس بین‎المللی وحدت اسلامی ساعت ۱۲ به وقت تهران و به مدت ۳ ساعت به صورت آنلاین و در بستر نرم‌افزار زوم برگزار و به صورت مستقیم از فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در مالزی و همچنین فیسبوک شورای مشورتی سازمان‎های اسلامی مردم نهاد مالزی پخش خواهد شد.

سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از تاریخ هشتم تا سیزدهم آبان ماه سال جاری در قالب وبینارهای منطقه‎ای برگزار می‎شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار