تاریخ انتشار :

مالزی

گسترش پروژه حلال با پروژه موسوم به Halal in One توسط بانک آلیانس

یک بانک مالزیایی یادداشت تفاهمی را با سه شرکت فعال در زمینه تأمین مالی اسلامی حلال امضا کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) :به نقل از bernama، بانک اسلامی آلیانس (Alliance Islamic Bank) مالزی این تفاهم‌نامه‌ای را با دو شرکت مالزیایی (Halal Development Corporation)  موسوم به HDC و Halnex و یک شرکت انگلیسی به نام Halal Street امضا کرده تا در پروژه موسوم به  Halal in One نقش داشته باشند.

در بیانیه‌ای که به همین مناسبت بانک اسلامی آلیانس صادر کرد، گفته شده که این همکاری طیف گسترده‌ای از دسترسی به بازار حلال و پیشنهاد پشتیبانی را برای مشاغل علاقه‌مند به فعالیت در بازار حلال و رشد سریع آن فراهم می‌کند.

فاضل عظیم، مدیر اجرایی بانک اسلامی آلیانس گفت که هر سه شریک سال‌ها تجربه در زمینه راهنمایی و ارائه فرصت به مشاغلی که خواستار ورود به بازار خدمات مالی و محصولات حلال هستند، دارند.

عظیم اضافه کرد: ما و شرکای خود با عضویت در اکوسیستم Halal in One، بستر مناسبی در اختیار شرکت‌های کوچک و متوسط ​(SME) قرار می‌دهیم تا از همه کمک‌های لازم برای حفظ و رشد تجارت خود در محیط فعلی و آینده برخوردار شویم. با در دسترس قرار دادن این پشتیبانی به صورت دیجیتال، امیدواریم که SME ها در سراسر کشور از این فرصت استفاده کنند.

پروژه موسوم به Halal in One، یک برنامه تجاری یکپارچه است که شامل آموزش، تطبیق مشاغل، پشتیبانی از صدور گواهینامه حلال و خدمات مشاوره‌ای برای کمک به مشاغل در صنعت حلال است.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار