تاریخ انتشار :

ایالت نبراسکا

افتتاحیه مجازی آخرین بخش ساختمان تازه تاسیس مرکز «سه ادیانی»

مرکز سه ادیانی که در شهر اوماها در نبراسکا فعالیت می‌کند، در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مجازی با عنوان «چراغ امید» خواهد بود.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از omaha، افتتاحیه مجازی آخرین بخش تازه تاسیس مرکز «سه ادیانی» در شهر اوماها در ایالت نبراسکای آمریکا در روز ۱۷ اکتبر برگزار خواهد شد.

این مرکز سه ادیانی که هم‌اکنون دارای سه ساختمان دینی مسجد، کلیسا و کنیسه متعلق به سه دین ابراهیمی است، در این افتتاحیه یک مرکز میان ادیانی در یک محوطه مشترک راه اندازی می‌کند که با افتتاح این مرکز، مجتمع سه ادیانی تکمیل خواهد شد.

وندی گلدبرگ ، مدیر اجرایی مرکز سه ادیانی گفت: ما همه آنچه را که به دست آمده است جشن می گیریم.

محوطه که قرار است تاسیس شود با هزینه ۶۵ میلیون دلاری در استرلینگ ریج ساخته شده و توسط یک موسسه معماری محلی با نام «تک آرچیتکتس» در اوماها طراحی شده و قرار است به عنوان مرکزی برای رویدادها و همایش‌های فرهنگی- اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد.

برنامه مجازی افتتاحیه مرکز جدید با عنوان «چراغ امید» به صورت رایگان در اینترنت قابل مشاهده خواهد بود و قرار است دارای برنامه‌های متعددی از جمله ادای احترام حامیان از سرتاسر جهان، اجراهای متعدد و همچنین نمایشی به نوشته بوفیلد بری نمایش نامه نویس محلی و تسا ودبرگ یک فیلمساز اهل اوماها باشد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار