تاریخ انتشار :

انتشارات سبط النبی

انتشار کتاب دعا و کارکرد آن در زندگی

کتاب «دعا و کارکرد آن در زندگی» تقریر مباحث حجت الاسلام وحید واحدجوان استاد دانشگاه تهران به کوشش مرضیه دی‌پور منتشر شد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) کتاب «دعا و کارکرد آن در زندگی»، تقریر مباحث حجت الاسلام وحید واحدجوان استاد عرفان اسلامی و مدیرگروه اخلاق و منابع اسلامی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران به کوشش مرضیه دی‌پور به همت انتشارات سبط النبی (ص) به تازگی منتشر شد.

فهرست کتاب عبارت است از:

پیش گفتار

گفتار اول: چیستی دعا

گفتار دوم: شرایط و موانع اجابت دعا

گفتار سوم: چند مسأله معرفتی

در بخشی از سخن پیش گفتار به قلم حجت الاسلام واحدجوان آمده است: این رساله تلاش دارد دعا را تعریف کند، تفاوت آن را با سوال و طلب حاجت بیان نماید و ضرورت، کارکرد، فواید و برکات دعا را توضیح دهد.

در این گفتارها تلاش شده به این سوال پاسخ داده شود که آیا همه دعاهای ما مقبول است یا نه؟ و اگر مقبول است مراتب قبولی دعا چیست؟ همچنین به این سوال مهم پاسخ داده شده که اگر قرار است که ما انسان‌ها با کار و تلاش در دنیا به مقصد و مقصود برسیم، پس دعا چه فایده‌ای دارد؟ چه دعا بکنیم و چه دعا نکنیم، اگر تلاش کنیم به یک سری مسائل نائل می‌شویم و اگر تلاش نکنیم، چه دعا بکنیم و چه دعا نکنیم، به آنها نمی رسیم!

به طور کلی این مجموعه یک نوع آسیب شناسی آن چیزی است که اکنون در جامعه ما به اسم دعا مطرح است.

علاقه مندان برای مشاهده فایل pdf این اثر اینجا کلی کنند!

کتاب «دعا و کارکرد آن در زندگی»، تقریر مباحث حجت الاسلام  وحید واحدجوان استاد عرفان اسلامی و مدیرگروه اخلاق و منابع اسلامی دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران به کوشش مرضیه دی‌پور به همت انتشارات سبط النبی (ص) در صفحه به شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و به بهای ۳۵ هزار تومان به تازگی منتشر شد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار