تاریخ انتشار :

کالیفرنیا

اهداء صدها بسته های بهداشتی به خیریه ها وبیمارستانهای آمریکا توسط جامعه مسلمانان

یک گروه خیریه در برکلی، شهری در کالیفرنیا به همراه مسلمانان اوکلند، صدها ماسک بهداشتی و بسته‌های مراقبتی برای مبارزه با ویروس کرونا را به بیمارستان اهدا کردند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از aboutislam، مسلمانان برکلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، در یک حرکت خیریه، روز جمعه صدها ماسک بهداشتی و بسته‌های مراقبتی را اهدا کردند، که اقدامی در راستای روز جهانی خیریه  بود. کمک‌های مالی این خیریه از شهرهای اطراف از جمله اوکلند ارسال شد.

مانا ناظری به نمایندگی از جامعه اسلامی گفت: در آستانه روز جهانی خیریه ما در مرکز ام.تی.او اویسی با جامعه اسلامی از سوی اوکلند همراه شدیم تا کمک‌رسانی انجام دهیم.

لیبی شاف، شهردار اوکلند، نیز که در این حرکت حضور داشت گفت: من می‌خواهم که از جامعه مسلمانان به ویژه این گروه اسلامی به خاطر کمک‌های خارق العاده شان  در امور خیریه تشکر کنم.

گفتنی است در ماه‌های اخیر گروه‌های اسلامی در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی و آمریکا به طرز خستگی ناپذیری برای تهیه تجهیزات بهداشتی به پزشکان و کارکنان بخش درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا تلاش کرده‌اند.  در همین راستا برای مثال مسجد گرین لین در بیرمنگام ۱ میلیون ماسک اهدا کرد.

یوسف بالیوک تاجر مسلمان انگلیسی در ماه مارس ۲۰۰ هزار یورو کمک مالی اهدا کرده و ۱ میلیون یورو دیگر از جامعه اسلامی جمع آوری کرد.

در ماه آوریل نیز، بنیاد مسجد حمزه آل محمود در مینه سوتا داوطلب دوخت ۱۵۰۰ ماسک خانگی برای بیماران کم خطر و کارکنان غیر پزشکی شد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار